וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על בראדלי קופר

וואלה! סלבס

9.1.2015 / 0:09

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

מגזין W גיליון פברואר 2015 – בראדלי קופר. Tim Walker, סריקה
חושף פטמות על שער מגזין "W". בראדלי קופר סקסי/סריקה, Tim Walker

# בראדלי צ'ארלס קופר נולד ב?5 בינואר 1975 בארצות הברית, לאמא איטלקייה ואבא ממוצא אירי. הוא למד בבית ספר קתולי ואחרי שסיים גם למד לתואר ראשון בספרות אנגלית. אחרי שסיים את התואר, החליט קופר לנסות ולהגשים חלום ישן ונרשם לקורס למשחק בניו יורק. טבילת האש הראשונה שלו הייתה בשנת 1999, כשגילם בפרק של "סקס והעיר הגדולה" עוד אחד מהמאהבים פוטנציאלי של קארי ברדשאו.

# תוך כדי הלימודים, התנסה קופר בכמה עבודות מתאגרות ושונות במיוחד, אחת מהן הייתה כשוער במלון דירות מפואר במנהטן, אז קיבל את פני הדיירים.

בראדלי קופר. GettyImages
תכול עיניים ואוהב כלבים. תינשא לנו/GettyImages

# בגיל 29 החליט קופר לעשות שינוי בחייו והפסיק לשתות אלכוהול - כל זה קרה אחרי שבילה במסיבה והשתכר כל כך עד שהטיח את ראשו בכוונה ברצפה מספר פעמים, רק כדי להדגים כמה הוא קשוח. את הלילה הוא בילה בבית החולים עם שקית קרח, על המצח ממתין לצוות הרפואי שיבוא לתפור את החתך. רגע לפני שהוא הרגיש שהוא מאבד שליטה על חייו, הוא החליט להפסיק באחד את השתייה.

# אם תרצו לישון אצל קופר תצטרכו לבקש רשות מאמא שלו. למה? קופר חשף בשנת 2013 שאחרי מותו הטראגי של אביו בשנת 2011, הוא עבר להתגורר עם אמו, כדי לעזור לה בתקופה שאחרי המוות, "ברור שהמצב לא פשוט, לא לי ולא לה אבל היא בחורה מגניבה", אמר.

# אם צריך עוד סיבה לכך שקופר נחשב לאחד הכוכבים הסקסיים והאהובים ביותר בפלנטה - יש את גודל הלב שלו. קופר ידוע כבעל אהבה גדולה לכלבים, כך שהציל ואימץ מספר הולכים על ארבע. בין היתר, אסף כלבה ללא שיניים קדמיות, שמצא ברחוב ואימץ. הכלב שליווה אותו בילדותו, שמשון, נמת כשקופר היה בן 13, אחרי שאימץ אותו ממלכאת הסגר לפני המתה.

רכלו על הסודות של בראדלי קופר בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בראדלי קופר. GettyImages
נראה טוב בטוקיסדו ומחוץ לו? בראדלי קופר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully