וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה על המדים: מאור שוויצר ג'ובניק!

וואלה! סלבס

8.1.2015 / 0:03

אחרי שכיכב בריאליטי וטס לצלם סרט קולנוע חדש בספרד - מאור שוויצר מגשים פנטזיה ציונית. בקרוב, השחקן יעלה על מדי החאקי וייתגס לצבא, לצורך צילומי סדרה חדשה. וואלה! סלבס חמשוש

מאור שוויצר. רפי דלויה
יפה לך ירוק. מאור שוויצר חוזר לצבא/רפי דלויה

האם 2015 תהיה השנה של מאור שוויצר? יש סיכוי מאוד גדול שכן. נדמה שהכוכבים מסתדרים עבור הכוכב השחקן הצעיר והחתיך, שרושם לעצמו "וי" נוסף בקריירה, הפעם בתפקיד שיחזיר אותו למדים הירוקים של צה"ל.

אין מה לדאוג, שוויצר לא עושה הפסקה מעולם המשחק והולך לשרת את המדינה (מה שלא עשה, כששוחרר משירות צבאי בשל סיבות רפואיות). הכל למען תפקיד מסקרן בסדרה חדשה, בה יחזור לגיל של חיילי צה"ל ויגלם ג'ובניק צה"לי למהדרין.


רוצים עוד חדשות חמות?
פימפ מיי רייד: הרכישה היוקרתית של מאירי מ"המירוץ למיליון"
הו בייבי! ג'סטין ביבר מדגמן תחתונים וריבועים בבטן
אייל גולן: "שרית חדד תחמם אותי בזמן הסערה"

מאור שוויצר. אור גפן,
רד על הרצפה ותן לנו 20! שוויצר/אור גפן

שוויצר, שלאחרונה נצפה בפריים טיים בתכנית הריאליטי "הצילו אני לא יודע לבשל" וכעת סיים את צילומי הסרט החדש "איביזה" - לוהק לסידרה החדשה "להרוג את הסבתא", שצילומיה יחלו ממש בקרוב.

בסדרה שתשודר ב-yes, הסבתא שתגלם מירי אלוני היא זקנה מניפולטיבית ורעה, ששולטת בעסקיים המשפחתיים השונים. כל זאת בשעה שבני משפחתה חיים חיי פשע ומנסים לחסל אותה. מי שיגלם את בנה שאול הוא רמי הויברגר, כאשר שוויצר יגלם את בנו יאיר, חייל בן 19 שעובד בעסק של אביו. יאיר, בניגוד לשאר בני המשפחה, זוכה ליחס חם ואוהב מסבתו הקשוחה וגם מבנות המין הנשי שנופלות לרגליו (איך אפשר להאשים אותן?).

שוויצר, ינהל בסידרה רומן עם דמותה של בתו של היזם הקשוח - שמנסה לפנות אותם מהקרקע שלהם, אותו יגלם השחקן אלי פיניש. את אשתו, כפי שוואלה! סלבס גילתה לכם בעבר, תגלם אליאור מהריאליטי "מעושרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי פיניש. רפי דלויה,
היזם הקשוח. אלי פיניש/רפי דלויה

הסיפור נשמע מוכר? זה לא סוד שהדרמה החדשה מתכתבת עם האירועים האקטואליים בהם מעורבים מפוני שכונת גבעת עמל מתל אביב. יוצרי הסדרה יוסי מדמוני ודוד אופק (שעמדו מאחורי "בת ים ניו יורק") וליאור שפר. הצילומים יחלו בימים הקרובים, כך שהדרמה עתידה לעלות בשנה הקרובה.


וואלה! סלבס מתה שמאור שוויצר ירתק אותה שבת. למיטה שלו.


רכלו על התפקיד הצה"לי של מאור שוויצר בפייסבוק

מאור שוויצר. אביב חופי
תשאר איתנו שבת? שוויצר/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי סבתא. מירי אלוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully