וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האם קריסטן סטיוארט עברה לנשים?

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

6.1.2015 / 16:13

אחרי התמונות השערורייתיות שגרמו לפרידה מרוברט פטינסון, כעת מגיעים צילומי פפראצי כוכבת "דמדומים" עם חברה טובה - כשהן אוחזות ידיים ונראות קרובות מתמיד. מה קורה עם קריסטן סטיוארט? וואלה! סלבס ורודה

קריסטן סטיוארט. ספלאש
הכניסיני תחת כנפך. קריסטן סטיוארט וחברתה/ספלאש

נראה שלכוכבת סרטי "דמדומים", קריסטן סטיוארט, אין כל כך מזל בכל הנוגע לצלמי פפראצי בשילוב עם רגעים אינטימיים. בעבר, נתפסה השחקנית כשהיא בוגדת בבן הזוג המפורסם, רוברט פטינסון, כשהיא מחליפה נוזלים עם במאי הסרט "שלגיה והצייד" - רופרט סנדרס. דבר שהוביל לפרידה שלה ושל פטינסון כמובן. עכשיו נחשפות תמונות חדשות של הצעירה הנושכת, המעלות ספק לגבי זהותה המינית של הכוכבת.


רוצים עוד רכילות, נכון:
המסך ירד: מי פרש מ"הכוכב הבא"?
האם דפנה דה גרוט עוזבת את הארץ?
אור הזרקורים: הג'וב ההזוי של עומר אדם

קריסטן סטיוארט. ספלאש
זו נשיקה? אחת התמונות המסעירות של כוכבת "דמדומים"/ספלאש

סטיוארט, שנופשת בימים אלו בהונלולו שבהוואי, נתפסה על ידי צלמי הפפראצי כשהיא מבלה על חוף הים לבושה - בבוקסר וחזיית ביקיני, כשאיתה חברתה הטובה, העונה לשם אליסיה קרגייל. עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שאותם צלמים, תפסו את שתי ה-BFF במה שנראה כמו רגע אינטימי ורומנטי במיוחד על חוף מקומי.

השתיים, צולמו כשהן מטיילות על חוף הים כשהן אוחזות ידיים, מתחבקות בחיבה יתרה, ובין השאר, תועד גם רגע שבו קריסטן משעינה את ראשה על כתפה של קרגייל. חשוד מאוד או ברור כשמש?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קריסטן סטיוארט. ספלאש
שימי ידך בידי. קריסטן סטיוארט עם אליסיה קרגייל/ספלאש

הצהובונים מעבר לים, שבמשך השנים האחרונות רומזים כי סטיוארט בכלל לא היתה בקטע של פטינסון אלא נמשכת לבנות המין היפה - חגגו את פרסום התמונות ולא חששו להביע את עמדתם לגבי טיב היחסים בין השתיים. אז האם כוכבת "דמדומים" בכלל חובבת נשים נושכות ולא גברים אפלים? לא בטוח שתקבלו תשובה בקרוב.


וואלה! סלבס חובבת נשים, גברים ואת כל מה שביניהם. אבל הכל. רק שתדעו.


רכלו על התמונות של קריסטן סטיוארט בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully