וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריץ הבינלאומי של דנה אינטרנשיונל

וואלה! סלבס

25.12.2014 / 0:30

הדיווה הבינלאומית אמנם רגילה להיפגש עם מעריצים מרחבי העולם - אבל המפגש האחרון של אינטרנשיונל ריגש אותה במיוחד. אז עם מי היא נפגשה קרואלה דה ויל? וואלה! סלבס לוקאלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעריץ! דנה אינטרנשיונל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה אינטרנשיונל חוותה לא מעט הערצה בחייה. החל מאוהבים שחיכו לה בכניסה לחדרי מדרגות, מתחת לחלון חדר המלון, דרך שליחת מכתבים ועד להתפרצויות של מעריצים לבמה במהלך הופעה - אבל משום מה, דווקא המפגש האחרון ריגש אותה במיוחד.

ביום שלישי האחרון, לאחר שסיימה הדיווה הבינלאומית עוד הצגת חנוכה של המחזמר "101 כלבים דלמטיים", הגיעה הזמרת לחדר המנוחה. זה קרה רק בכדי לגלות שבאותו החדר ממתין לה בחור אלמוני שהיא לא ממש מכירה. מלחיץ!


עוד סיפורי סלבס:
מה קורה בין דרור רפאל לאשתו?
טלי מורנו, איל קיציס והתינוק יוצאים הביתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רקדני המופע!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל דאגה, לא מדובר בבחור משוגע שעוקב אחריה, אלא בכוריאוגרף להקת הבלט של ציריך, כריסטיאן שפוק. מתברר, שמיסטר שפוק הגיע לארץ על מנת להצטלם להזמנה למסיבה הגאה "דרעק" - שם יחגגו רקדני הבלט במסיבה משותפת לרגל הגעתו של סיבוב ההופעות שלהם בישראל, שייפתח ב-29 בינואר במשכן לאומנויות הבמה תל אביב.

שפוק שפגש את אינטרנשיונל בזמן צילומי ההזמנה, סיפר לה כי הוא מעריץ שלה עוד מימי האירוויזיון וכשהוא הגיע לישראל החליט לעשות הכל על מנת להיפגש איתה. הדיווה ההורסת, שהתרגשה מהסיפור, הבטיחה לו שהיא גם תגיע למסיבה שתתקיים ב-14 בינואר.


כבר שנים שוואלה! סלבס מנסה לפגוש את גבי עמרני. בינתיים היא תסתפק בפוסטר שמעל המיטה.


רכלו על המפגש של אינטרנשיונל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully