וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרגעים המביכים של 2014

31.12.2014 / 0:11

השנה האזרחית האחרונה היתה עמוסת רגעי "אופס" בכיכובם של מפורסמי העולם. אז מי היה מעורב בתקרית אלימות ולמי הבריזו מהחתונה הנוצצת? וואלה! סלבס עם מצעד הרגעים המביכים ביותר

עיבוד תמונה

רגע לפני ש-2104 אומרת לכם ביוש, זה הזמן להיזכר בכמה מהאירועים המביכים שהיו בפה בשנה האחרונה. נכון, היו לא מעט אירועים שגרמו למפורסמים להסמיק במקרה הטוב (ולרצות להיעלם מעל פני האדמה במקרה הרע יותר), זו הסיבה שוואלה! סלבס בחרה את חמשת האירועים הכי מביכים. קל - זה לא היה.


את המצעד פותחת הבחורה המביכה בעולם כולו, כזו שנראה ששום דבר לא יפתיע אותה. שום דבר, חוץ מחברים ששמים עליה פס. אין מצעד בלי מלכת הטראש הבלתי מעורערת של עולם הבידור, קים קרדשיאן. נכון, קימי עשתה לא מעט דברים מזעזים, החל משמלות מזעזעות, דרך תמונות העירום ועד לכך שהשאירה את הבת שלה בלובי מלון. אבל נראה ששום דבר מאלה לא חדרו את עור הפיל המרוטש של גברת ווסט.

טוב נו, שום דבר חוץ מההברזות של שלושה אורחים מאוד חשובים מהחתונה שלה: הראשונה היא כמובן הנמסיס ביונסה ובעלה ג'יי זי, שנחשב לאחד מחבריו היותר קרובים של החתן קניה ווסט. השני הוא אחיה רוב קרדשיאן, שהחליט לוותר על האירוע בגלל משקל עודף והשלישית היא הייצוג הישראלי - בר רפאלי, שהיתה עסוקה בענייני עבודה. לא נורא, בטוח שקים קי תתחתן שוב מתישהו או תערוך חתונת כסף.

: קים קרדשיאן. באדיבות ערוץ E!, צילום מסך
מי לא הגיע? קים קרדשיאן וקניה ווסט/צילום מסך, באדיבות ערוץ E!

את המקום הרביעי תופסים שני גברברים, או שכדאי לקרוא להם כוכבי פח, שהחליטו לחזור לימי התיכון וללכת מכות בגלל בחורה אחת. אורלנדו בלום חמוד, נכון שג'סטין ביבר עדיין בגיל שבו הולכים מכות בגלל בחורות (אפילו כשקוראים להן מירנדה קר), אבל אתה. נו, שחקן מוערך, חתיך הורס, גבר שכל בחורה תיפול לרגליו. ממך מצפים ליותר, הרבה יותר! בטח שלא ללכת מכות עם ילדה בת 20, שחשה שהשמש זורחת לה מהתחת. אמא לא לימדה אותך שלא מרביצים לבנות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן! ביבר VS בלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום השלישי מגיעה פאדיחה מלכותית, אחת שמתרחשת אולי אחת לעשור. זו כרית, זו בטנה, אלה מכנסי טייטס? לא זה התחת של קייט מידלטון. OMG! הגברת הכי מכובדת בעולם המערבי (טוב נו, אחרי המלכה אליזבת') חשפה את ישבנה אל מול היקום כולו. זה קרה בטעות לאחר שירדה מהמסוק והרוח העיפה לה את השמלה, אבל היי, הייתם מצפים מדוכסית במעמדה לזכור שלא הולכים ליד מסוק עם פורפלו מסתובב כשאת לבושה בשמלה, לא?

קייט מידלטון. bild.de, צילום מסך
אופסי! התקרית החושפנית של ידלטון/צילום מסך, bild.de

ומעירום אחד לעירום אחר - קצת יותר נועז. במקום השני מככבות מפורסמות רבות ששכחו שאם מצלמים לא משתפים, בטח לא בענן וירטואלי. אם חשבתם שהישבן של הדוכסית מקיימברידג' חצוף - כנראה שלא חייתם על הפלנטה הזו בשנה האחרונה לכן לא שמעתם על סיפור דליפת תמונות העירום של כוכבות הוליווד, בהן ג'ניפר לורנס, קייט אפטון, קים קרדשיאן וריהאנה. הבנות השבבות צילמו את עצמן בשלל פוזות מגרות בעירום ושכחו שהאקר מתוחכם יכול לפרוץ להן לטלפון ולפרסם את התמונות . אופסי, זה מה שקרה. אין ספק שאת הסלפי הזה הבנות האלו לא ישכחו.

ג'ניפר לורנס. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
לא נעים. ג'ניפר לורנס חשופה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

כעת אל המקום הראשון בו נמצאת ה- שערורייה, או יותר נכון אם כל השערוריות, אחת כזו שתזכה ללא ספק גם בתואר "שערוריית העשור". ככה זה כשמלכת הדבורים עומדת בצד בזמן שאחותה מרביצה לבעלה. מה? הו, ביונסה, ביונסה, אם וואלה! סלבס לא היתה יודעת כמה את חרדה לפרטיותך, היא היתה חושבת שאולי מדובר בתרגיל יחסי ציבור מסריח בכדי לקדם את הקריירה של אחותך ואת סיבוב ההופעות שלך עם בעלך. במחשבה שנייה, זה מה שעשית בעצם? בכל מקרה, נראה שאת השערורייה הזאת לא תשכחי לעולם. בכל זאת, לא בכל יום העולם כולו עד לסרטון שבו אחותך הצעירה סולאנג' מרביצה לבעלך האהוב ג'יי זי בתוך מעלית, בזמן שאת עומדת בצד כמו מומיה ולא עושה דבר. אחר כך אומרים שהתקשורת אשמה.


וואלה! סחבס חשה שהרגע המביך ביותר של 2015, יהיה קשור בה, בקניה ווסט ובטוסטר משולשים שאיכשהו ינחת על ראשה.


רכלו על המבוכות של 2014 בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה מכות יאללה. תיעוד המכות בין סולאנג', ג'יי זי וביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully