וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ריקי מרטין?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

26.12.2014 / 0:01

גם אתם נענעתם את הישבן לצליליו של ריקי מרטין החתיך? שימו לב, האיש שליבינג לה וידה לוקה מאז הניינטיז, כבר לא נראה כמו הכוכב הצעיר. צפו וזוזו עם הקצב. וואלה! סלבס סלסה

ריקי מרטין/ריקי מרטין

OMG, ידעתם שאנריקה חוסה מרטין מוראלס, כבר בן 43. טוב, ככל הנראה אתם מכירים אותו בתור ריקי מרטין, אייקון לטינו-פופ, מנענע ישבנים ואב גאה לצמד תאומים - שכבש את העולם כשעלה לתודעה הציבורית אי שם בניינטיז, כשהיה בשנות העשרים לחייו. מאז, הספיק לשחרר המון שירים (רובם בקצב הסלסה ונשמעים דומים באופן מחשיד) ולצאת מהארון, אחרי שכמעט נמשך ממנו החוצה בכוח. אופס.

מרטין הפורטוריקני, בכלל התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו כשהוא רק בן 12, כחלק מלהקת בנים שכבשה את אמריקה הלטינית. אבל להצלחה הגדולה זכה רק כשנבחר לבצע את שיר המונדיאל ואז שהדגים איך האישה שהוא אוהב, חיה לה וידה לוקה, כלומר בהנחה שלא ידעתם שהוא בכלל אוהב גברברים. מאז, עבר שלל חמצוני שיער, התלבש, התפשט וזרם עם הקריירה המדשדשת שלו, מול המצלמות כמובן.

אבל האם הפרצוף של הצ'ארמר הלטיני נותר זהה לאורך השנים שבהן התבגר בתעשיית המוזיקה? וואלה! סלבס החליטה לבחון את פניו הנאות של מרטין ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך ריקי השתנה והתבגר על הבמה. האם הוא נענע את הבון-בון? שימו לב.


וואלה! סלבס מנענעת מתוך שינה. אין אף אחד שעשוה את זה איתה כשהיא בהכרה.


עוד מתיחות פנים: אליסה מילאנו | מאט לה בלנק | בן סטילר | אן האת'וויי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully