וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה העצובה של האקסית של יהודה לוי

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

24.12.2014 / 11:27

לפני קצת יותר משבוע, לי לוי היתה הבלונדינית הכי מפתיעה בביצה המקומית - כשעוד תפקדה על תקן "בת הזוג של יהודה לוי". אמש, היא חגגה יום הולדת בלי הרבה אורחים. וואלה! סלבס קארמה

ניר פקין

קבלו את הקיץ של אביה 2014, גרסת לי לוי: הדוגמנית הבלונדינית, שדהרה במשך שבועיים תמימים בין השקות לאירועים נוצצים בתפקיד "הבחורה שיהודה לוי מתרועע עמה בתקופה האחרונה" עד שהכוכב זנח אותה, חגגה אמש (ג') את יום הולדתה. כצפוי, זה קרה בלי אורחים נוצצים, מיני-כוכבים או חברים באופן כללי. אולי זה קשור לעובדה שהגיעה באיחור אופנתי של שלוש שעות? אופסי.


עוד סיפורים נוצצים:
מתמודדת "הכוכב הבא" טוענת: "ביזו אותי"
צ'ירז! אגם רודברג שותה עם חברים טובים
הלילה הסוער של לי בירן ודר זוזובסקי

לי לוי. ניר פקין
לבדי וטוב לי? פחות. לי לוי/ניר פקין

פלאשבק לשבוע אחד לפניכן: האיש החשוב מאוד ולי לוי מעטרים את המדורים הצהובים בתמונות פפראצי (שלו) ושלל ראיונות עילגים (שלה) - בכולם, הביצה לא מצליחה להבין מה השחקן האיכותי מצא בבלונדינית עם המבטא הזר. רגע אחרי שהיא הזמינה את כולם לחגיגת יום הולדת מפוארת ויהודה גילה שלוי העניקה ראיון אחד יותר מדי על ה"קשר הרומנטי", הוא זורק אותה וטוען בפני חבריו ש"מעולם לא היו זוג".

אתמול, לוי איחרה למסיבה שערכה לעצמה במועדון ה"זובי זו" התל אביבי - אבל איחרה להילולה של עצמה (ולחברים שהגיעו בזמן) בלא פחות משעתיים וחצי אחרי השעה שצוינה בהזמנה, זאת מבלי להודיע לאיש. כשראתה את צלם הפפראצי האמיץ של וואלה! סלבס, סירבה להרחיב במילים ורק טענה שאינה יכולה לדבר על הקשר עם יהודה לוי. השתן עלה לראש? אל דאגה, 15 השניות אזלו.


וואלה! סלבס ממש רצתה להגיע לחגיגה, אבל היא מתפלחת רק לאירועים שלא הוזמנה אליהם.


רכלו על החגיגה העצובה של לי לוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully