וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שכזאת: קים קרדשיאן משפילה את אמא שלה

שירות וואלה! סלבס

23.12.2014 / 15:33

מאז החיבור עם קניה, מלכת הריאילטי טראש חשה כמו אייקון אופנתי? אז למה שקרדשיאן לא תייעץ לאמה האהובה קריס ג'נר בענייני פאשן - בהודעה חצופה שנחשפה לעולם. וואלה! סלבס כבד את אמך

קריס ג'נר. GettyImages
בת מפרגנת. קים קרדשיאן עם קריס ג'נר/GettyImages

ייתכן שלא מדובר באדם הצנוע בעולם, בגברת עם טאקט או בעלת חוש אופנתי מתקדם, אבל קים קרדשיאן שברה לאחרונה את שיאי חוסר הנימוס, באמצעות כמה שורות מרושעות במיוחד שכתבה למי שהביאה אותה לעולם - אמה, קריס ג'נר. מתברר שמאמא קרדשיאן נוהגת ללבוש בגדים שלא מוצאים חן בעיני מלכת הריאליטי-טראש, לכן הבת הדואגת החליטה להבהיר לה אחת ולתמיד שעליה לשרוף את המלתחה, או לפחות לתרום אותה לטובת כמה רכישות אחרות לחלוטין.


עוד סיפורי סלבס:
מי בת משפחת קרדשיאן הכי טראשית? בחרו
זו בת הים הקטנה? לא, זו קים קרדשיאן!
מאוהב: החברה החדשה של דודו אהרון

קריס ג'נר. GettyImages
שחורה ברוח החג! ג'נר עם חברים/GettyImages

ג'נר, פרסמה בפרופיל האינסטגרם שלה צילום מסך של דואר אלקטרוני שקיבלה מבתה המפורסמת (תזכורת: שנחשפה לציבור בזכות קלטת סקס לוהטת. הכי בטוב טעם). הנידון: הלוק של אמא. מתברר שהגרושה הטרייה נוהגת ללבוש שחורים לאירועים פומביים, כאלה שבהם היא מצטלמת ואפילו מתראיינת לתקשורת, מה שהציק לקימי בעין, אחרת אין אפשרות להסביר את תוכן האימייל העוקצני.

"אני אוהבת אותך אמא, אבל אולי מספיק עם תלבושת הצליינית שהגיעה ממשפחת אדאמס", כתבה הבת האוהבת, שמאז שאימצה את קניה ווסט כבן זוג, חשה את עצמה כאושיית אופנה לוהטת. "די התשת את כולם עם המראה הזה. תתקדמי", הסבירה ואז נתנה למאמא עצה, כשכתבה "את צריכה שמלות אופנתיות וצמודות, לא את הש*ט שמתאים לבני כת ההאמיש". אוקיי.

תמונה של קריס ג?נר. אינסטגרם, צילום מסך
האימייל שג'נר צייצה. אמאל'ה/צילום מסך, אינסטגרם

קריס ההמומה, שמנסה לשדר עסקים כרגיל או להפנות את העיסוק מהפרידה שלה מברוס ג'נר לשלל ילדיה המתערטלים, כתבה לצד הצילום שהיא החשבה שנראתה מדהים. "עברתי בוקר נפלא... כשהייתי בנסיעה ברכב עוד לפני שהגעתי הביתה, בתי האהובה קים קרדשיאן שלחה לי את האימייל הנפלא הזה, אחרי שכנראה ראתה תמונה שלי ברשת", כתבה ג'נר. "אז רק רציתי לשתף אתכם בשמחת החגים שהיא מפיצה". לצד הכיתוב, הוסיפה את התגית "לא יכולה לעשות שום דבר כמו שצריך, נכון?".

הכי פגועה, במיוחד שרצה לשתף את הכל לעיני העולם. אולי בפעם הבאה שבה קים תבחר עוד חולצה חושפת שד, קריס תשלח לה אזהרת "למבוגרים בלבד, בייעוץ הורים כמובן".


בגלל שתמיד חלמה להיות נערת תפוזינה, וואלה! סלבס לובשת רק כתום.


רכלו על העצה של קים קרדשיאן בפייסבוק

בפעם הקודמת

לא תאמינו מה קים קרדשיאן עשתה לבתה!

לכתבה המלאה

לעיונכם, השיק של מאמא קרדשיאן-ג'נר:

קריס ג'נר. GettyImages
היידי בת ההרים פוגשת מכשפה שובבה/GettyImages
קריס ג'נר. GettyImages
קרואלה דה ויל ביום רגוע/GettyImages
קריס ג'נר. GettyImages
תחרה שחורה? צ'ק. קריס ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully