וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מגלים: מה דעתם על הגיור של יאנה יוסף?

22.12.2014 / 16:25

מה האנשים שאתם אוהבים לאהוב, היו עושים למען האהבה שלהם? המפורסמים שהגיעו אמש לחתונה של ציון ברוך ויוסף מדברים על מה שהכלה עשתה למען האהבה ומברכים את הזוג. וואלה! סלבס די לי

צילום: דוד הודיה, עריכה: מאיה בן ניסן

כמה גלאם, כמה ניצוצות, כמה אורחים מפורסמים הגיעו אמש (א') לחתונה המדוברת של ציון ברוך עם יאנה יוסף - לצערכם (וגם לצערה של וואלה! סלבס), רק יחידי סגולה (פלוס כמה מזדנבים) קיבלו את ההזמנה המדוברת, אך מזל שמלכת הרכילות דאגה לכם לכל הפרטים המעניינים מבפנים. אחרי שנרגעתם, תוכלו לבחון איך המפורסמים הרבים שהגיעו לאיוונט ברכו את הזוג.

וואלה! סלבס נורא רצתה לדעת, מה היו עושים הסלבס עבור האהבה. יאנה יוסף עברה תהליך גיור, רק כדי שתוכל לעמוד תחת חופה אחת עם ציון? אז יעל פוליאקוב היתה "מתגיירת, מתאסלמת כל מה שהיו רוצים הייתי עושה", הסבירה. לדבריו של אביב אלוש, חבר טוב של החתן, יוסף "היתה יהודייה מההתחלה, אבל אני חושב שהתהליך רק חיזק ביניהם". אגב, הצעד הכי קיצוני שהיה עושה איתי תורג'מן, היה להתחתן.


עוד סיפורים נוצצים:
איל קיציס וטלי מורנו הורים לבן שני
נינט טייב ויהודה לוי מתאחדים באירוע
אילנית לוי חושפת: מה הכי מדליק אותה?

חתונה ציון ויאנה. צילום מסך
אין הר גבוה מדי, אין נהר עמוק מספיק. ציון ברוך ויאנה יוסף/צילום מסך

אילנית לוי מבהירה שלא היתה מתאסלמת למען אהבה, אבל היא דווקא בעד גיור. הזמר מוש בן ארי טוען שהיה עושה הרבה דברים, "אבל לא נראה לי שהייתי מתאסלם" וצביקה הדר היה מתאסלם אם רק לא היה שומע את וואלה! סלבס שואלת אותו יותר שאלות. טוב, נניח.

ומה החברים מאחלים לבני הזוג המאושר? פוליאקוב מאחלת שיהיו "בריאים, מאושרים, עם שקט וכיף. זוגיות מרגשת ומסעירה, עם הרבה נחת". אושרי כהן מקווה ש"תהייה את ה'לבה' הזו שמרגישים מהם עכשיו", בעוד שאלירז שדה מקווה ש"יישארו כמו שהם לנצח, עד הסוף שלה ושלו". ליאת אשורי, הסטיליסטית שהיא עצמה אקסית של ברוך, מקווה ל"אושר, סקס טוב, טיולים בעולם וציורים, הוא עם הציורים". כן, היא יודעת.


וואלה! סלבס מאחלת לעצמה עיניים של ג'יי לו, שפתיים של ריהאנה ומצח כמו של אבו חסן.

רכלו על הברכות לציון ויאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully