וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס פקטור: נינט טייב ויהודה לוי מתאחדים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.12.2014 / 11:21

שנה וארבעה חודשים אחרי הפרידה, זה קרה: טייב ולוי בילו במקום אחד. היא הגיעה עם הבעל והוא העדיף להיכנס דרך כניסה צדדית ולהמנע ממפגש עם התקשורת. מה קרה בפנים? וואלה! סלבס יודעת

תמונות גולשים

השנה האחרונה סיפקה לעולם הבידור הישראלי אינספור רגעי שיא זכורים שירשמו בתולדות הביצה המקומית, אך נדמה שאמש (א'), עולם הבידור עצר את נשימתו. הסיבה: שני חצאים של מי שנחשב כזוג הכי מתוקשר ומסוקר בביצה המקומית - יהודה לוי ונינט טייב - התאחדו במקום אחד, לראשונה מאז שפירקו את החבילה לפני כשנה וארבעה חודשים.

מאז חודש אוגוסט 2013, בו הזוג המאורס המפורסם ביותר שידעה ישראל בשנים האחרונות החליט לפרק את האירוסיo לשבור את לבה של וואלה! סלבס, השניים עזבו את הדירה המשותפת ומאז נמנעו מלהראות באותו מקום יחד.


רוצים עוד חדשות חמות?
הלילה הפרוע של אייל גולן, אילנית לוי ואלירז שדה
קשורים לנצח: ציון ברוך ויאנה יוסף התחתנו
אילנית לוי חושפת: מה הכי מדליק אותה?

נינט טייב. ניר פקין
מגיעים מהכניסה הראשית. נינט טייב עם בעלה יוסי מזרחי והאחות סופי/ניר פקין

לוי וטייב ניסו לשמור על מרחק האחד מהשנייה - ולא היה אירוע פומבי אחד בו השניים נראו יחד. בראיונות עם השניים אמנם המשיכו לשדר כבוד ואהבה הדדית, למרות הפרידה הכואבת, אך עם זאת קרוב לשנה וחצי העדיפו לא להראות או להתקל זה בזו - עד אתמול בערב.

מי שציפה שהשניים יקפצו אחד על השני בחיבוקים ונשיקות, ולוי יחמיא לנינט על שמלת הכלה והזקן של בעלה הטרי, בזמן שטייב תבקש מלוי לעשות בייביסיטר לתינוקת שבבטן יתאכזב. בזמן שטייב הגיע עם בעלה ואחותה, סופי, למקום מן הכניסה הראשית - לוי העדיף להכנס דרך כניסה צדדית ולהמנע מגדוד הצלמים שחיכה בכניסה למקום. השניים נמנעו מלדבר במהלך הערב או להתקל אחד בשנייה, גם בתור לבופה. לוי וטייב הושבו במיוחד במקומות הרחוקים אחד מהשני ומרחק מכובד נשמר בינהם.

אבל לפחות בת טייב אחת נשארה בקשר עם לוי, האחות הקטנה סופי - שהגיעה לשולחנו של לוי ואף ניהלה איתו שיחה ערה ומלאת חום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהודה לוי מגיח מכניסה צדדית. הכי מחתרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין סיבה לרענן את זכרונכם במה שאירע בחייהם של השניים מאז הפרידה. כשנה וארבעה חודשים מאז - ונדמה שחייהם של השניים שונים לגמרי. טייב הספיקה להפוך את הידידות המקצועית עם המפיק ונגן הקולקטיב יוסי מזרחי לסיפור אהבה, להתארס ולהתחתן באחת החתונות המתוקשרות של השנים האחרונות. כיום טייב נמצאת בחודש השמיני להריונה הראשון אז תביא לעולם יורשת עצר מוזיקלית קטנה.

לוי מאז הפרידה היה עסוק בעבודה והוציא תחת שרוולו את הסידרה "איש חשוב מאוד" שבה כיכב בתפקיד הראשי, הספיק להצטלם לסידרה אמריקנית ומטפח את קריירת המשחק שלו. מאז אמנם לא נרשמה אהבה חדשה ורצינית בחיו (ולא, האפיזודה החולפת של השבועות האחרונים, אז נקשר שמו עם שמה של הדוגמנית המתחילה לי לוי כולל האשמות על רדיפת פרסום ורכיבה על שמו, לא נחשבת).


וואלה! סלבס פוגשת את האקסים שלה בכל פעם שהיא מגיעה לכלא איילון.

עוד באותו נושא

הלילה הפרוע של אייל גולן, אילנית לוי ואלירז שדה

לכתבה המלאה
נינט טייב. ניר פקין
כמה. לא מעט/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהודה לוי מבלה עם ג'ודי ניר מוזס שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך
יהודה לוי, נינט טייב. אבי בהרי,
זכרון ישן. נינט טייב ויהודה לוי/אבי בהרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully