וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשורים לנצח: ציון ברוך ויאנה יוסף התחתנו

וואלה! סלבס | צילום: ליאור משה

21.12.2014 / 22:46

זה רשמי: אחד הרווקים המבוקשים של הביצה המקומית ופליטת הריאליטי שכבשה את לבו - הם בעל ואישה. ציון ויאנה נישאו בתל אביב בטקס כשר מול מאות מזמנים, כולל החברים משלישיית "מה קשור". וואלה! סלבס שרה מהלב

תמונות גולשים

הללויה, סוף סוף זה קרה! מסע החתונה הכי מתיש בעולם הגיע אל קיצו כאשר ציון ברוך - אולי אחד הרווקים ההוללים של הביצה המקומית - ענד לבת הזוג שלו, פליטת הריאליטי יאנה יוסף, טבעת על האצבע ונשבע שהוא שלה לנצח (אם הוא אומר). זה קרה הערב (א'), בטקס חתונה שנערך אל מול מאות חברים וקרובי משפחה.


עוד סיפורים נוצצים:
בקרוב אצלך: אילנית לוי חוגגת במסיבת רווקות
קול חתן: הצצה למסיבת הרווקים של ציון ברוך
החבר של גלית גוטמן חוגג - כולם מתייצבים

ציון ברוך. תמונות גולשים
מקודשת, מקודשת, מקודשת/תמונות גולשים

ברוך ויוסף, מבלים בשנתיים האחרונות על תקן זוג דביק האחד כלפי השנייה, אך מחמיצים פנים כלפי שאר העולם (טוב, הם הכי לא משתפים פעולה עם המצלמות). בקיץ האחרון, במהלך מבצע "צוק איתן", ברוך שלף טבעת והציע ליוסף לבלות איתו את שארית חייהם.

השניים, נישאו במלון בתל אביב אל מול קהל של מאות מוזמנים, בהם גם שני השליש שמלווים את ברוך ב"מה קשור", שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף. האקס חברה הכי טובה של ברוך, בר רפאלי, לא נראתה בשטח.

כפי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם, השניים נישאו בתיאום מושלם עם נר שישי של חנוכה - הגיעו לאולם האירועים יחד, לאחר שלא התראו במשך שבוע ימים שלם. זאת, בשל מנהג דתי שיוסף אמצה לעצמה לאחר שהשלימה לאחרונה את תהליך הגיור. השניים, צעדו אל עבר החופה לקול תשואות הקהל הרב, שכלל עשרות אורחים מהביצה המקומית.

גלו מה קורה באירוע

כל הפרטים על החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואי מאמי, מתחתנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
ציון ברוך. תמונות גולשים
הכתובה/תמונות גולשים

אל האירוע המרגש בהפקת אירית רחמים, שכלל מזון גורמה (כשר, כמובן) וכן הופעות של מוש בן ארי ושלומי שבת, הגיעו הגיעו בזה אחר זו אורחים נוצצים כמו חבר הילדות של ברוך, עמוס תמם ואשתו, ענבל שלוי, נינט טייב עם האחות סופיה.

בנוסף, אל האיוונט הגיעו גם: שלמה גרוניך, יון תומרקין, שירלי בוגנים, יעל בר זוהר עם בטן הריונית ובעלה גיא זוארץ, מוטי רייף, רני רהב, אבי נוסבאום, אסי כהן ואיתי תורג'מן.

וואלה! סלבס הוזמנה לאירוע, אבל החליטה לוותר עליו לטובת סשן שידורים חוזרים של "היפים והאמיצים". הכי ציון ויאנה מצידה.


מרוגשים? אחלו לציון ויאנה כל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully