וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על כריסטינה אגילרה

שירות וואלה! סלבס

19.12.2014 / 1:41

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

כריסטינה אגילרה. Toby Canham, GettyImages
שירי כריסטינה! אגילרה/GettyImages, Toby Canham

# אם אתם מסתכלים על כריסטינה אגילרה ומקנאים, כדאי שתדעו שחייה לא תמיד היו קלים. לאחר שהתפרסמה, אגילרה חשפה שבילדות סבלה מהתעללות מצד אביה. מתברר שאמה של אגילרה לא יכלה לסבול יותר את ההתעללות של האב - והחליטה להתגרש ממנו, כשהזמרת היתה בת שש.

# מתברר שהזמרת המחוננת היא בלונדינית אמיתית. רוצים הוכחה? כאשר נשאלה על ידי כתב לפני מספר שנים אם היא מתכוונת להגיע לפסטיבל הסרטים קאן ברביירה הצרפתית. היא ענתה לו "איפה זה שוב?". גאונה.

כריסטינה אגילרה על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. Jason Kempin, GettyImages
חזרה לגזרה. אגילרה בטקס פרסי המוזיק האמריקנית/GettyImages, Jason Kempin

# כיאה לדיווה שהיא, אגילרה מטפחת תדמית בעייתית שכוללת בעיות שליטה ומשמעת עצמית. בשנת 2007, הודיע צלם האופנה המפורסם, דיוויד לה שאפל, שהוא מחרים את אגלירה ולא מוכן לעבוד איתה שוב. למה? לה שאפל טוען שהעבודה עם אגילרה הייתה קשה נורא. עוד ברשימת המוחרמות של הצלם האגדי: גוון סטפני ומדונה.

# אפשר גם מילה טובה? אגילרה היא לא רק דיווה תובענית אלא אישה עם לב רחב. היא מבלה זמן רב בהתנדבויות באירגונים פילנתרופים שונים, ארגוני זכויות אדם וכאלה העוסקים בבעיות עולים שלישי. בנוסף, אגילרה תרמה את מרבית מתנות החתונה שלה לארגוני צדקה, שעזרו לקורבנות הוריקן "קתרינה". צדיקה, אבל כזו שהתגרשה מאז.

# אגו גדול ודיווה מהגיהנום? למרות הכל כרסיטינה מודה שהיא מפחדת ממשהו אחד - מהחושך. אבל כמו דיווה אמיתית גם מודה שהיא מנסה למצוא נחמה בחשכה. בהצלחה.


רכלו על השלדים בארון של כריסטינה אגילרה בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כריסטינה אגילרה בטקס פרסי הקולנוע של MTV – יוני 2010. GettyImages
וחוש האופנה? מה איתו? כריסטינה אגילרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully