וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפתחו יומנים: הפרטים על מסיבת הברית של יאן גולן

וואלה! סלבס

10.12.2014 / 12:07

חשבתם שאייל גולן יסתפק בטקס ברית מילה משפחתי? טעיתם. כחודש וחצי אחרי הלידה המרגשת, יאן גולן הקטן יזכה לכבוד של מלכים בחגיגת ענק מתוקשרת, בהשתתפות המוני מוזמנים. וואלה! סלבס עורלה

אייל גולן/אלוני מור

אחרי השנה המסעירה שעברה על אייל גולן, חשבתם/ האמנתם/ קיוויתם שהזמר ובת הזוג הסתפקו בטקס ברית מילה צנוע לבנם הצעיר, יאן גולן? אז טעיתם ובגדול. בימים אלה, ההורים הטריים מתכננים הפקת ענק לכבוד הולדתו של יורש העצר - כאשר כל הפרטים הקשורים לאירוע נשמרים כסוד מדינה שמור. אבל הנה, וואלה! סלבס מביאה לכם מידע על מה שמסתמנת כאחת החגיגות הגדולות בעולם המוזיקה הישראלי בשנה הקרובה. תפתחו יומנים ותשריינו בייביסיטר.

כחודש וחצי אחרי הולדתו של יאן וכמה שבועות אחרי טקס ברית המילה הצנוע שנערך לו, בימים אלה מושלמות ההכנות לחגיגה הגדולה - שתפתח את שנת 2015 בהילולת ענק. אז סמנו לעצמכם את יום חמישי, ה-8 בינואר. באותו הערב תיערך מסיבת הברית הענקית של משפחת גולן.


רוצים עוד חדשות חמות?
דדי קול! אייל גולן מבלה בהופעה
חורף חם: אור דניאל מצטלמת וחושפת
מי שמביט בי מאחור: ג'יזל בונדשן נרטבת בביקיני קטן

אייל גולן. מערכת וואלה!
רגע אחרי הלידה של יאן גולן/מערכת וואלה!

כל הגורמים בהפקת הענק חתומים על הסכם סודיות, שלא מאפשר להם לספר פרטים על האירוע העתידי שיביא מאות (או אפילו אלפי) מוזמנים עד לפתח תקווה. שם, יכנסו לאולם האירועים "וינשיין" (ונציה, אבל בפתח תקווה) ויהנו משפע מנות וככל הנראה גם מהופעות של מיטב הזמרים מעולם הזמר הים תיכוני - שיעלו על הבמה ויעשו כבוד לגולן (שגם יוכל לציין באופן רשמי את סיומה של אחת התקופות הקשות בחייו).

אייל גולן, רוסלנה רודינה. אלוני מור,
גולן, רוסלנה והבייבי במסיבת הברית האנטימית/אלוני מור

כשמונה ימים אחרי שרוסלנה רודינה ילדה את יאן גולן, התקיימה חגיגת הברית הפרטית שנערכה בבית משפחת לאה שנירר שבהרצליה פיתוח. אליה הוזמנו כ-40 אורחים ברי מזל מהמעגל הקרוב של הזמר.

בין השאר, היו שם איציק זוהר ואופירה אסייג, הסטייליסטית ליאת אשורי, נסרין קדרי, מושיק עפיה ואנשי יחסי הציבור שלו רני והילה רהב. לחגיגה הגדולה, מתוכננים להגיע לאירוע מאות חברים, קולגות, בני משפחה (מינוס האבא של גולן), זמרים וזמרות, אנשי עסקים וכדורגל - שיבלו זה לצד זה באחת החגיגות הגדולות שתראו בשנה האזרחית הקרובה.


וואלה! סלבס רצתה לעשות ברית מילה מאוחרת, אבל לא היה מאיפה להוריד.


רכלו על ההילולה הגדולה של אייל גולן בפייסבוק

עוד באותו נושא

אבאל'ה! אייל גולן חוגג ברית מילה לבנו

לכתבה המלאה
אייל גולן. אמיר מאירי,
לא קיבלתם הזמנה? חבלוש. אייל גולן/אמיר מאירי
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully