וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך המגרש: זוהר ליבה לוהק ל"גולסטאר"

וואלה! סלבס

9.12.2014 / 0:43

אחרי קריירה בעולם התיאטרון, הטלוויזיה והקולנוע, השחקן החתיך זוהר ליבה ינסה את מזלו על מגרש הכדורגל בתוכנית הדוקו-ריאליטי "גולסטאר" שחוזרת לעונה שלישית. והפעם מחכה לנבחרת הפתעה: התוכנית תצולם ביעד נחשק ומרגש במיוחד. וואלה! סלבס נבדל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולללללל. זוהר ליבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכבש את במות התאטרון, דרמות טלוויזיוניות, סרטי קולנוע ואת עולם הדוגמנות, השחקן זוהר ליבה עומד לנסות ולכבוש יעד לא פחות קשה: מגרש הכדורגל. בנות, אפשר לנשום לרווחה השחקן המסוקס לא פורש מעולם הבידור ועובר לשחק במכבי תל אביב או בית"ר ירושלים, אלא ינסה להרשים את הצופים בכישורי המשחק שלו הפעם על הכר הירוק מול מצלמות הטלוויזיה שיתעדו את התהליך שלו להפוך בתקווה למלך המגרש.



ליבה, בן ה-37 לוהק לתוכנית הדוקו-ריאליטי המצליחה "גולסטאר" שבימים אלו הליהוקים לעונה השלישית שלה מתחילים, המלהקים שכנראה התרשמו מכישורי המשחק של ליבה והסקס אפיל של הכוכב הישראלי והצליחו לגייס אותו לשורות הקבוצה שכמו בעונות הקודמות תעבור סדנאות אימונים, תרגילי כושר וליווי צמוד של מאמני כדורגל מהשורה הראשונה עד לפרק הסיום והגמר הגדול שם יקחו חלק במשחק כדורגל מרגש.


רוצים עוד חדשות חמות?
מה אתם באמת יודעים על 2014? חידון הסלבס העולמי הגדול
רק בשמחות: נינט טייב חוגגת לבעלה
ליהיא לפיד וג'ודי שלום ניר מוזס פעילות חברתיות

זוהר ליבה. אביב חופי
בא לנו להוציא לך כרטיס אדום!/אביב חופי

ליבה כבר הוכיח בעבר את כישוריו בעולם השירה במחזמר ואף לקח חלק בעונה הרביעית של תוכנית הכישרונות "רוקדים עם כוכבים", גם הפעם יצטרפו אל ליבה מפורסמים מעולם הבידור והברנז'ה המקומית בשילוב של כדורגלני עבר ודמויות מוכרות מעולם הספורט שינסו להצליח כקבוצת כדורגל תוך כדי ליווי מצלמות צמוד.


העונה השלישית של התוכנית תצולם הפעם בלוקיישן מיוחד לעולם הספורט והכדורגל, חברי הקבוצה ירחיקו עד ארגנטינה, בתקווה שאולי במדינה שהוציאה כוכבי כדורגל כמו ליונל מסי ונבחרת הכדורגל של ארגנטינה שרק במונדיאל האחרון הגיעה עד לשלב הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאונל מסי קפטן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
כמעט כמו נבחרת ארגנטינה. מסי/רויטרס

כזכור, בעונה הראשונה של הריאלטי לקחו חלק סלבס כמו קובי אוז,רון שובל, אורן זריף ונירו לוי ובעונה השנייה ליהקו כוכבים כמו צביקה פיק, צחי נוי, אלירז שדה, ג'קי מנחם ושימי אטיאס.

וואלה! סלבס כונתה בעבר מלכת המגרש, סליחה.. מלכת הכביש.


בואו לרכל על שחקן הכדורגל טרי עכשיו בפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאסט העונה השנייה של גולסטאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully