וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון והאקס של מורן אטיאס ביחד

וואלה! סלבס

7.12.2014 / 0:01

הדוגמנית מבלה בימים האחרונים עם איש עסקים מוכר ועשיר, שרק לאחרונה אחז דוגמנית מוכרת לא פחות העונה לשם מורן אטיאס - שכבר הספיקה מאז לצאת עם איש עסקים אחר. מבולבלים? וואלה! סלבס חילופי זוגות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את מי הייתם לוקחים? מורן אטיאס ונטלי דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שהדוגמניות בישראל לא מחליפות ביניהן רק בגדים, קמפיינים נחשקים ומתכונים לאוכל שכולל רק חסה ועלים ירוקים. לא, מתברר שיש גם כמה דוגמניות שאוהבות להחליף ביניהן בני זוג. אחרי שבר רפאלי אחזה באיש העסקים עדי עזרא, שהמשיך ללירן כוהנר וחזר שוב לרפאלי - עכשיו זה תורה של נטלי דדון לצאת עם האקס של מורן אטיאס.

תמיר ויצמן. פייסבוק, צילום מסך
החבר המאושר. תמיר ויצמן/צילום מסך, פייסבוק

מקורבים לנטלי דדון סיפרו לוואלה! סלבס, כי בתקופה האחרונה מי שעושה נעים לדוגמנית ההורסת - הוא לא אחר מאשר איש העסקים תמיר ויצמן. אם השם מוכר לכם, זה בעיקר בגלל שהוא הגיס של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, אבל עוד יותר בגלל ששמו נקשר לאטיאס, לאחר שאלה יצאו תקופה קצרה ביחד.

כזכור, לפני שמונה חודשים חגגה אטיאס יום הולדת וחבריה החליטו לארגן לה מסיבת הפתעה. היעד הנחשק: דירת הפאר של ויצמן באחד ממגדלי היוקרה של תל אביב. מיד לאחר מכן, החלו לצוץ שמועות כי השניים מנהלים קשר רומנטי ואף נתפסו בעדשת צלמי הפפראצי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נטלי דדון. אביב חופי
שיהיה בהצלחה בובה. נטלי דדון/אביב חופי

אך נראה שויצמן החליט להחליף את אטיאס בדגם קצת יותר צעיר ורענן. בימים אלה על פי מקורבים, הוא ודדון מנהלים מערכת יחסים רומנטית ואף נצפו בסוף השבוע באחד הברים היותר אקסלוסיביים של תל אביב - שם לא ממש הצליחו להוריד ידיים האחד מהשנייה.

נטלי דדון סרבה להתייחס לידיעה.


וואלה! סלבס רצתה פעם לצאת עם בעלה החורג של אמא של אחותה למחצה.


רכלו על השידוך של דדון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully