וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום תתמודד בבחירות לכנסת הבאה?

4.12.2014 / 17:01

אחרי שלא נבחרה ב-99' וזכתה לכיסא מטעם הליכוד בכנסת ה-15 - רוזנבלום מעוניינת לדעת אם תתמכו גם גם בבחירות הבאות. בתקווה שתצליח יותר מב"המירוץ למיליון". וואלה! סלבס פ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצביעו פ' לפנינה רוזנבלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים לראות ורוד בכנסת הבאה של ישראל? הצביעו פנינה רוזנבלום. אחרי שרצה למיליון עם בתה חן ונכשלה (באופן מביך משהו), רוזנבלום שוקלת בימים אלה ריצה מסוג אחר לגמרי, בתקווה שלא תסתיים בפציעה חמורה - ריצה לכנסת ה-20 של מדינת ישראל.

היום (ה'), פרסמה הבלונדינית האולטימטיבית פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, שבו היא מסבירה איך תחליט אם לרוץ לבחירות הבאות. "בשנת 1999 הקמתי את מפלגת 'פנינה רוזנבלום'. 45,000 איש הצביעו בשבילי, כמעט נכנסתי לכנסת עם 2 מנדטים... בכנסת ה-15 נבחרתי לחברת כנסת מטעם הליכוד".


עוד סיפורי סלבס:
בחולצה שקופה: פנינה רוזנבלום גונבת את ההצגה
קים קרדשיאן: "לעולם לא אוכל להיכנס להריון"
חנה לסלאו נתבעת ביותר מרבע מיליון שקל

סטטוס של פנינה רוזנבלום. פייסבוק, צילום מסך
"כל מי שמעוניין לתמוך שיעשה לייק!". הפוסט של רוזנבלום/צילום מסך, פייסבוק

בהמשך כתבה, "מה דעתכם שארוץ לכנסת הבאה עם מפלגת 'פנינה רוזנבלום' שעדיין קיימת, אבוא עם הניסיון העסקי והחברתי שצברתי במהלך חיי לטובת כלל הציבור שצמא לאנשים נטולי אינטרסים וישרים? כל מי שמעוניין לתמוך שיעשה לייק!!!". עוד הוסיפה הבלונדינית, "ההצבעה חשובה ותשפיע על החלטתי! בלי כח לא אוכל לשנות! פנינה".

אם שכחתם, רוזנבלום התמודדה ברשימה עצמאית בשם "פנינה רוזנבלום" בבחירות בשנת 1999 ולא עברה את אחוז החסימה (אבל רק בגלל 3,000 קולות), כך שכשלה מלהיכנס לכנסת. שש שנים אחר כך, בבדצמבר 2005 לאחר שכבר הוחלט על פיזור הכנסת, היא הושבעה לכנסת ה-16 מטעם סיעת הליכוד וכיהנה בה עד אפריל 2006. ובכן, לכם יש את הכוח להפוך אותה לשרת הטיפוח הבאה שלכם. בערך.

פנינה, בעוד כמה חודשים תוסיפי בלונד לכנסת?
"אני כל כך המומה מחוסר האחריות של כל המפלגות בתקופה כזאת קריטית הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית, עד שהגיעו למצב של ללכת לבחירות ולא מצאו דרך לחשוב על פתרונות לטובת המדינה".

"בחירות יעלו שני מיליארד שקל, תוספת אדירה לגירעון הענק במקום לביטחון ולכלכלה. לכן, לקחתי את היוזמה לבדוק דרך הפייסבוק את רחשי לבו של הציבור ואת התמיכה בי. כרגע זו רק בדיקה מבחינתי".


וואלה! סלבס רצה רק אחרי האוטובוס.


רכלו על הבחירות, פנינה ושאר ירקות בפייסבוק

המירוץ למיליון?

הנפילה של פנינה רוזנבלום היתה מפוברקת

לכתבה המלאה
פנינה רוזנבלום. מערכת וואלה!
כך הסתיימה הריצה שלה ב"המירוץ למיליון". פנינה רוזנבלום חבולה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully