וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת אחותי: קורטני קרדשיאן הריונית בעירום מלא

שירות וואלה! סלבס

3.12.2014 / 10:35

חשבתם שרק קים שונאת בגדים? הנה עוד הוכחה שבנות משפחת הריאליטי אלרגיות לבגדים וחובבות תשומת לב. האחות הבכורה קורטני קרדשיאן, הסירה את המחסומים והצטלמה למגזין כשהיא בהריון מתקדם. וואלה! סלבס הורמונלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורטני קרדשיאן עושה פוזות/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי שצוות הפוטושופ סיים לרטש את התמונות הידועות לשמצה של קים קרדשיאן, אלה ששברו את האינטרנט - אחותה הגדולה קורטני קרדשיאן קינאה באחותה רודפת התהילה ותשומת הלב, כך שכנראה בקשה גם היא לשבור כמה שיאים. התכנון? עירום מלא, הריון, נוצות, מים וקלאס, הרבה קלאס. סתם, בלי.

קרדשיאן הבכורה, שנמצאת בימים אלה במהלו של הריון שלישי (אחרי שהביאה לעולם את מייסון בן הארבע ופנלופה בת השנתיים), הצטלמה למגזין האמריקני "DuJour" כאשר היא בעירום (כמעט) מלא - בחודשי הריון מתקדם. זאת, ככל הנראה בניסיון לגנוב לקימי קצת מתשומת הלב שאותה קיבלה לאחרונה.


רוצים עוד חדשות חמות?
הפתעה: מי תחליף את מורן אטיאס בקמפיין לנז'רי?
לבריאות: יובל שרף ושלומי שבן זוללים עם אמא
ליידי גאגא מגלה: נאנסתי לפני עשור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחילות בוקר, אין לך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

קורטני בת ה-35 (שידועה יותר במשעממת יותר מבין האחיות) סיפרה למגזין שלא ממש מעניין אותה מה אנשים חושבים על גופה העירום וההריוני (מה שאומר שכן אכפת לה מה אנשים אומרים על גופה העירום). "זה משהו שאני עשיתי למען עצמי, כדי לתפוס ולהנציח את הרגע הזה בחיים", אמרה, "אבל התמונות האלה יפות ואני שמחה לחלוק אותם. אני אוהבת כמה הן "אמתיות" ולא מתחנפות".

בהמשך לא הפסיקה קורטני ללרלר על התמונות וכמה היא שלמה עם הפיגורה שלה. "זה הגוף שלי, אני לא מנסה להרשים אף אחד או להיות מישהי שאני לא. אבל בכלליות, לא אכפת לי ממש מה אנשים חושבים עליי, זה לא משתלט על עולמי ועל זמני. רציתי לעשות את זה בגלל שזה עשה אותי מאושרת". קורטני סיפרה שאם לא הייתה בהריון לא הייתה מצטלמת בעירום (מילה של וואלה! סלבס: נחיה ונראה).

אחרי התחת

קים קרדשיאן באמת חושפת הכל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה שיק! כמה קלאס. לא באמת.../מערכת וואלה!, צילום מסך

בעברה הצטלמה בעירום כאשר הייתה בהריון עם בנה הבכור מייסון. התמונות האלה מעטרות את הכניסה לבית של מאמא קריס. "הצילומים היו בחדר השינה שלה ושל בעלה, אבל ברוס לא הרגיש בנוח ליד התמונות האלה" (כי הוא בטח קינא נורא בכך שהוא לא יכול להצטלם ככה).


וואלה! סלבס חושבת שגם היא כמו בנות קרדשיאן אלרגית לבגדים.


רכלו על העירום של קורטני קרדשיאן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש פטמות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והתרנגולת המרוטה? היא מאושרת? קורטני קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully