וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מגלה: נאנסתי לפני עשור

שירות וואלה! סלבס

3.12.2014 / 0:01

אם המפלצות הפתיעה אפילו את מעריציה, כשחשפה במהלך ראיון כי עברה אונס בגיל 19. אחרי שגבר שמבוגר ממנה בשני עשורים ניצל את גאגא, נדרשו "טיפול נפשי ופיזי" כדי להתגבר על הטראומה. וואלה! סלבס כנה

ליידי גאגא. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות. ליידי גאגא/צילום מסך, אינסטגרם

חשבתם שליידי גאגא כבר אמרה, עשתה וחשפה הכל? מתברר שאם כל המפלצות, זו שמשוחררת מבחינה מינית, לבשה שמלת בשר נא ומדגמנת עירום בכל כמה חודשים גם בלי שמבקשים ממנה - מסתירה מהעולם כמה סודות מהעבר. אתמול (ג') הפופסטאר חשפה כמעט כבדרך אגב, את העובדה שעברה אונס כשהיתה נערה, במהלך ראיון שערכה. תחילה חששה לדבר על הנושא, אך בהמשך הרחיבה בפרטים על החוויה הטראומטית, שכדי להשתחרר ממנה היתה צריכה "להחלים פיזית ונפשית".

גאגא בת ה-28, התראיינה לתכנית של שדרן הרדיו הפרובוקטיבי האוורד סטרן, כשפטפטה על שירה "Swine" שלדבריה עוסק באונס ושחיתות. "היה לי הרבה כאב שרציתי לשחרר", הסבירה הזמרת כשסיפרה עליו בשידור חי, "אבל אני לא רוצה לדבר על זה. זמנים טובים!", אמרה. רגע אחר כך, גילתה שעברה "דברים נוראיים" כשהיתה בסך הכל צעירה בת 19 - כאלה שעליהם היא יכולה לצחוק כיום, כיוון שקיבלה את הטיפול המתאים, פיזי, נפשי וגם רגשי.


עוד סיפורי סלבס:
דנה אינטרנשיונל תסלסל בערבית
בר פאלי אאוט, מי הבלונדינית שתחליף אותה?
סקנדל! הטעויות הגדולות שהכוכבים עשו בשנת 2014

ליידי גאגא. ספלאש
כבר לא ילדה, עדיין לא אישה. ליידי גאגא/ספלאש

"המוזיקה שלי עזרה לי... אבל באיזשהו שלב לא הייתי עצמי. הלכתי לבית ספר קתולי והדבר המטורף הזה קרה, חשבתי לעצמי האם כך נראה עולם המבוגרים. הייתי תמימה", הודתה גאגא. לדבריה, הגבר שבגללו עברה את החוויה המינית המזעזעת מבוגר ממנה בלא פחות מ-20 שנים. "זה לא היכה בי באותו רגע, אלא ארבע או חמש שנים אחר כך. כל כך חזק, הייתי משותקת בגלל זה...", שחזרה, "לא הייתי מוכנה להודות בכך שמשהו כזה קרה... אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי, לא סיפרתי לאיש, אפילו לא לעצמי".

בדומה לזמרות אחרות שעברו הטרדה וניצול מיני דומה בגיל צעיר, אך גילו זאת לעולם שנים אחרי שהתפרסמו - בהן מדונה ומרי ג'יי בלייג' - גם ליידי גאגא סירבה לדבר על כך במשך זמן רב, רק כדי לא להיות מזוהה עם הטראומה. "כל דבר טוב שעשיתי אחר כך, בזכות המאבק שלי, קרה בזכות עצמי ולא בגלל הטיפש הזה", אמרה בשידור חי ברדיו האמריקני.

"ראיתי אותו פעם אחת אחר כך בחנות וזה שיתק אותי", ענתה לשאלה מה תעשה אם תראה את האיש כיום, אך גילתה שסיפר לאנשים כי "יצאנו פעם וזה לא הסתדר. אתה מבוגר ממני בכמה עשורים, איך זה בדיוק דייט?". ובכן, כיום היא יוצאת (או שבכלל מאורסת) לשחקן טיילור קיני, שכמו המפלצות שלה, יכול לשמור עליה. גם מעצמה.


וואלה! סלבס מאחלת לעצמה רק בריאות, כמו של גאגא. גם נפשית. בדחיפות.


רכלו על הטראומה של ליידי גאגא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully