וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי של יובל שרף ושלומי שבן

וואלה! סלבס

1.12.2014 / 15:54

רגע לפני שהשניים מקבלים את פניו של הבן החדש במשפחה - הזוג המתוק החליט לעשות שינוי בחייו. בינתיים, יובל הלכה לקניון לטגן סופגניות עם דפנה לוסטיג. וואלה! סלבס שינוי תדמית

שלומי שבן, יובל שרף. ניר פקין
שינוי קטן. יובל ושלומי/ניר פקין

נראה שיובל שרף ובעלה שלומי שבן נמצאים בתקופה של שינויים, או יותר נכון חידושים. אחרי שקראתם כאן לראשונה על ההריון המפורסם של השניים, עכשיו השניים עומדים בפני שינוי נוסף שמגיע בעקבות העובר שגדל בבטנה של שרף.

השחקנית הג'ינג'ית ובעלה הרוקר, החליטו שעם כל האהבה שלהם לדירה בה הם מתגוררים, הם צריכים לערוך בה מספר שינויים על מנת שתתאים לתא המשפחתי החדש. אי לכך, החליטו השניים להזמין מספר בעלי מקצוע שישפצו את הדירה ויתאימו אותה לצרכים החדשים שלהם.

רוצים עוד רכילות?
ילדה בהפתעה! שלום אסייג אבא לבת
דייט זוגי: גידי גוב והחבר בבילוי לילי

דפנה לוסטיג, יובל שרף. אביב חופי
מממ.. סוכר? לא נוגעת!/אביב חופי

בין המפגשים עם בעלי המקצוע, קפצה הכוכבת למלא את חובותיה כפרנזטורית של קניוני עופר וכמובן להביא פרנסה לבית. היום (ב') הגיעה שרף כשהיא מלווה בחברתה דפנה לוסטיג לקניון רמת אביב, שם, ביחד עם הקונדיטור דודו אוטמזגין, החלו השתיים להכין סופגניות לעוברי אורח, במסגרת אירועי "חווית קפה בטעמים בהשראת קינוחים", שערך הקניון בשיתוף עם נספרסו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דפנה לוסטיג, יובל שרף. אביב חופי
יאמי! דודו, יובל ודפנה/אביב חופי

שרף אמנם נהנתה מהכנת הסופגניות אך סרבה בכל תוקף להכניס אותן לפיה, בטענה שהיא לא נוגעת בסוכר, סושי או ביצים, אך ביקשה שלבית החולים ישלחו לה מגש סושי, כי היא מאוד מתגעגעת לטעם של המאכל היפני.

וואלה! סלבס ביקשה שלבית החולים ישלחו לה מגש של מתוקים ופירות ומלוחים ופיצוחים וכל מה שיש בו קלוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully