וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גלית גוטמן מעדיפה לישון בלילה?

29.11.2014 / 4:16

אחת הדוגמניות היותר מצליחות בתעשייה, חושפת ללא בושה איך היא אוהבת לישון בלילה. רמז: זה ממש לוהט. וגם, מה היא מעדיפה רומן או סטוץ? תנחשו או שפשוט תצפו. וואלה! סלבס טופמודל

עריכה: מאיה בן ניסן צילום: דייב שחר

את גלית גוטמן ראיתם כבר בכל פוזה אפשרית, בכל אאוטפיט שעולה על דעתכם ועל כל שער/שלט חוצות/פרסומת אפשרית. אז איך בכל זאת אחת הדוגמניות היותר מצליחות בישראל יכולה להפתיע אתכם? זה מאוד פשוט - תשאלו אותה איך היא אוהבת לישון בלילה ותראו איך הגבות שלכם קופצות למעלה בהפתעה.

אתם יודעים מה? עזבו, אל תשאלו, וואלה! סלבס שאלה עבורכם את השאלה המביכה. התשובה - גוטמן, או בשם הכינוי שלה "גוטי", אוהבת לישון כשהיא עירומה כביום היוולדה. אבל רגע, את כל העירום הזה היא אוהבת לכסות עם שמיכה מחממת. מאוכזבים?

בוחן פתע, גלית גוטמן. דייב שחר
עירומה אבל מכוסה. גלית/דייב שחר

האמת, שזה ממש לא משנה לכם, מאחר ובזמן הקרוב לא ממש תוכלו לראות אותה בשנתה. טוב נו, ככה זה כשאחת הנשים היותר סקסיות מעדיפה רומן רומנטי על פני סטוץ ובימים אלו מנהלת רומן רומנטי במיוחד עם איש העסקים יגאל אהובי.

רוצים עוד סיבה לקנא בה? תשאלו אותה מה היא הכי אוהבת לאכול. אזהרה: התשובה מעצבנת. "פיתה עם חומוס וצ'יפס וקטשופ. הרבה קטשופ", ענתה מגישת תכנית הבוקר. יופי מאמי, עכשיו קחי מלח ותזרי על הפצעים. מלא מלח.

וואלה! סלבס אוהבת לאכול בפיתה שלה. מוכנים? הכל! אבל הכל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully