וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: פנינה רוזנבלום מזייפת

26.11.2014 / 16:56

התינוק החדש של גולן, המריבה של בראד ואנג'לינה או אירוסיהם של כוהנר את גיאור - מחווירים לעומת הזיוף של פנינה. קבלו את כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחת דרמה בשידור חי, שאמנם נגמרה בדרך נס, אבל היי, דרמה זו דרמה לא? אם תהיתם פעם איך נראה שחקן רציני, תעיפו מבט על שלום מיכאלשווילי. למה? כי הגברבר המסוקס והאבא לעתיד, הגיע להופעה אל מול ועד עובדים ולמרות שכמעט ושבר את הרגל במהלכה, המשיך להופיע. הנזק: גיד שנמתח. למיכאלשווילי ולרגל שלום.

שלום מיכאלשווילי. ברק פכטר
איך הרגל נשמה? שלום מיכאלשווילי/ברק פכטר

למקום הרביעי מגיעים הפאוור קאפל הכי חזק בעולם. כמה חזק? עד כדי כך שאת הצעקות שלהם שומעים גם מהסוויטה הנשיאותית. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי הם אנשים אמיתיים. אחרי אין ספור ספוקלציות לגבי טיב היחסים של הזוג המלכותי, השניים נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מנהלים ויכוח סוער בחדר המלון היוקרתי בו שהו. אבל אל תדאגו, סיגריה אחת והכל נרגע. רק אם אפשר פעם הבאה לצעוק חזק יותר כדי שהפפראצי גם ישמע על מה אתם מתווכחים והכל בסדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנג'לינה ג'ולי. http://www.intouchweekly.com/, סריקה
רק בלי אלימות. בראד ואנג'לינה/סריקה, http://www.intouchweekly.com/

ובמעבר ישיר לעוד זוג אוהבים שבקרוב יצעד אל עבר החופה. בתקווה שהוא לא ינהל את המריבות שלו אל מול הפפראצי. תראו את גיא גיאור ולירן כוהנר שאמנם לא מכירים אחד את השנייה יותר משנה, אבל החליטו שזה מספיק זמן בשביל לצעוד אל עבר החופה ולהישבע אמונים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס. אז מה שלקח לאנג'י ובראד כמה שנים טובות, ללירן וגיא לקח רק מספר חודשים. כל אחד והמזל שלו, לא?

גיא גיאור, לירן כוהנר. ניר פקין
שיהיה במזל. לירן וגיא/ניר פקין

אל המקום השני מגיע מישהו שכנראה כבר איבד אמון במוסד הנשואים, אבל זה לא מפריע לו להביא ילדים לעולם. קולולו. סוף סוף זה קרה! אייל גולן אבא בפעם השלישית בחייו. אחרי לא מעט שערוריות, עליות ומורדות, הזמר המסוקס סוף סוף מקבל קצת בשורות טובות לחייו כשבנו השלישי הגיח בסוף השבוע האחרון לאוויר העולם. בחשבון פשוט, לגולן יש שלושה ילדים משתי נשים שונות. אה כן, שתיהן דוגמניות. אחלה דיל, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולולו. אייל החברה והתינוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הראשון נמצאת מישהי שאצלה המציאות עולה על כל דימיון. או להפך. OMG, פנינה רוזנבלום שברה את היד במהלך צילומי "המירוץ למיליון"! OMG, הצלם לא הספיק לצלם את התקרית המביכה. אה נו, מה את דואגים? יש פתרון. לוקחים את פנינה, מוסיפים במאי, משטיחים את הבלונדה על הרצפה אומרים לה לצעוק ולביים בכי קל - והנה קיבלתם סצנה קורעת לב. אז נכון, זה לא חדש שבריאליטי אוהבים גם קצת לביים, אבל היי, לכל דבר יש גבול לא?


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

פנינה רוזנבלום. מערכת וואלה!
אמיתי או מזויף? פנינה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully