וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מדבר על לידת בנו: "היה לא קל"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

25.11.2014 / 17:40

בעיתוי מושלם השיק היום הזמר והאב הטרי את מותג האוזניות החדש שלו במסיבת עיתונאים נוצצת - שבה התפנה לספר על הלידה של ילדו השלישי. כן, לבן יש כבר שם. וואלה! סלבס אבא יש רק אחד

ניר פקין

בת הזוג התחמקה בצהרי היום (ג') מצלמי הפפראצי, שהמתינו לה ולתינוק מחוץ לבית החולים, בשעה שהשתחררה יחד עם הילד הביתה? באותם רגעים ממש, האב המאושר אייל גולן, דווקא היה עסוק בבייבי חדש שהתווסף למשפחת העסקים שלו - כשהשיק את מותג האוזניות האישי שלו.


רוצים עוד רכילות?
התאונה המביכה של אביבית בר זוהר
בלעדי: גיא גיאור ולירן כוהנר מגיבים על הנישואים

אייל גולן. ניר פקין
תגיד, את הלידה שמעת עם אוזניות? אייל גולן/ניר פקין

אם תרצו או לא, העיתוי להשקת המותג "MYTH" של גולן, בשיתוף חברת "C-DATA", לא יכול היה להיות מושלם יותר. בצהריי היום התכנסו הזמר, מלווה במנהלו האישי, איש יחסי הציבור רני רהב, עם נציגי חברת האלקטרוניקה - במסעדת "באקפיקו" בתל אביב. שם, אל מול עשרות עיתונאים, הציג הזמר את האוזניות החדשות והמדליקות שנושאות את שמו. הכי סטריאו.

אייל גולן. ניר פקין
יש אוזניות גם לילדים? גולן/ניר פקין

אבל עם כל הכבוד לאוזניות, מה שעניין את וואלה! סלבס, היה לפטפט דווקא על הלידה המדוברת שהתרחשה בסוף השבוע האחרון. "זה מרגש, לא קל", סיפר האב הטרי על הלידה, "כמה שעות, בסופו של דבר יצא דבר נפלא".

גולן ובת הזוג, אם לא שמעתם או קראתם, הגיעו ביום שישי בערב לבית החולים. שם, לאחר כמעט 24 שעות, הגיח לאוויר העולם בנם הראשון, שנודל במשקל של 2.850 ק"ג, ויצטרף לשני ילדיו של גולן - ליאם ואלין - מאשתו לשעבר, אילנית לוי.


וואלה! סלבס חיכתה גם היא כמה שעות... בסוף היא הבינה שזה סתם גזים.


רכלו על האזניות של גולן בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully