וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין ובתאל: "קארין כהן פירקה את האסלה"

24.11.2014 / 16:06

השקת הסדרה החדשה "בוליווד", על חוויות של אושיות ישראלית בהודו? הזדמנות מצוינת עבור פליטות הריאליטי מעיין ובתאל, כדי לגלות כמה זמן בילתה קארין כהן בשירותים. וואלה! סלבס פולטת

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן, גיא גורן

אם חשבתם שהטלוויזיה שלכם צרכה טראש על כל גווניו וסוגיו - אתם כנראה צריכים לראות את סדרת הריאליטי החדשה שתעלה בשבוע הבא ב-yes בהפקת ADD, "בוליווד", שתעלה בקרוב למסכים.

בריאליטי-טראש הישראלי החדש, נסעו קארין כהן, גלית גיאת, איציק כהן, ניסים גרמה, עידן יניב ובנות הדודות בתאל ומעיין עד להודו הרחוקה. שם, ניסו להשתלב בתעשיית הקולנוע המקומית מצליחה, המכונה בעולם "בוליווד".


עוד סיפורי סלבס:
המירוץ למיליון: הנפילה של פנינה רוזנבלום היתה מפוברקת
אילנית לוי: "בירכתי את אייל גולן אחרי הלידה"

קארין כהן, בוליווד. מערכת וואלה!
פירקה את האסלה. קארין כהן/מערכת וואלה!

אך חלומות לחוד ומציאות לחוד, כך שבסדרה נאלצו המשתתפים להתמודד עם לא מעט קשיים בהסתגלות למקום שבו הם מבלים. העיקרי שבהם הוא האוכל, או יותר נכון תופעות הלוואי של המזון המקומי שצרכו מדי יום - אם אתם מבינים למה וואלה! סלבס התכוונה.

עדיין לא הבנתם? תמיד יש את בתאל ומעיין שיסבירו, שהדוגמנית קארין כהן למשל "פירקה את האסלה". יוצאת הריאליטי מעיין, הודתה ש"אני אומרת את האמת". לעומת זאת, כהן עצמה מספרת כי "אני דווקא לא ביליתי בשירותים בהתחלה, משהו נעלם שם". גם גיאת הסבירה שלא היה קל, "אני חטפתי קלקול קיבה שבחיים שלי לא חטפתי. אבל זה היה קצר 12 שעות וזהו". מלחיצוש.


וואלה! סלבס עדיין מנסה לשחרר את העוף וקארי שהיא אכלה לפני יומיים. משהו נעלם לה בבטן.


רכלו על תופעות הלוואי של צילומי "בוליווד" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully