וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי: "בירכתי את אייל גולן אחרי הלידה"

24.11.2014 / 10:25

הביצה המקומית מתרגשת בגלל הבייבי של אייל גולן? אין מצב שהאקסית המיתולוגית ואם ילדיו הגדולים, אילנית לוי, לא תפטפט על הלידה. "ראיתי תמונות של התינוק", גילתה. וואלה! סלבס טפו, טפו

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

כבר איחלתם לאייל גולן "קונגרג'וליישנז" על הולדת הבייבי החדש שלו ושל חברתו הצעירה? אתם לא לבד. את הזמר הנרגש, שזכה לקבל לעולם את ילדו השלישי בסוף השבוע האחרון, בירכה באופן אישי גם האקסית המיתולוגית וגרושתו של הזמר, אילנית לוי היפהפייה.

המנחה ומלכת היופי במיל', שהיא אמם של שני ילדיו הגדולים של גולן - ליאם ואלין - הגיעה אמש (א') להשקת סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה "בוליווד". עם כל הכבוד לאירוע הנוצץ, הדבר שבאמת עניין את כולם היא הלידה המדוברת, מכאן שתגובתה של הגברת לוי היתה בגדר חובה. כך, סיפרה אילנית שלאחר הלידה היא יצרה קשר עם האקס וחברתו ואיחלה להם מזל טוב והמון נחת.


עוד סיפורי סלבס:
גלית גוטמן מאיימת: "אצטלם לעוד שער בעירום"
זוג חדש? עוז זהבי וקטלין רייטר בחופשה רומנטית
המירוץ למיליון: הנפילה של פנינה רוזנבלום היתה מפוברקת

אילנית לוי. דייב שחר
ראתה תמונות של הבייבי! אילנית לוי/דייב שחר

"איזה כיף, התקשרתי לאחל מזל טוב. הילדים ראו (את התינוק) וצילמו תמונות... ונישקו אותו", גילתה לוי לוואלה! סלבס הסקרנית. עוד סיפרה, שראתה את הבייבי השלישי של בעלה לשעבר בתמונות שבהן צולם יחד עם ילדיהם המשותפים - שמאוד מאושרים לקבל את התינוק לעולם, כי "ציפו לאח החדש המון זמן".

אז מה לגבי היולדת? "עכשיו היא עוד נחה, לא פשוט לעבור לידה", הסבירה לוי בחיוך. "היא מבסוטית, הם שמחים והילדים מאוד מאושרים... ממה שאני יודעת היא בסדר גמור, ברוך השם, הכל עבר חלק. טפו, טפו, טפו". ומה לגבי שמו של העולל? לוי "לא יודעת ולא שואלת. לא נעים להציב אדם במקום שהוא לא רוצה לומר את השם. אז אני לא מהשואלים", הסבירה. אוקיי.


וואלה! סלבס הכי מפרגנת לירחמיאל, האקס מהמכולת. מפרגנת בשקית שוקו מפונצ'רת על מפתן הדלת בכל בוקר.


רכלו על הברכות של אילנית לוי לאייל גולן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully