וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן חושף את התינוק

וואלה! סלבס

23.11.2014 / 14:56

פחות מ-24 שעות אחרי שנולד התינוק החדש לבית גולן, הזמר המסלסל החליט שלא לחכות לצלמי הפפראצי - וחשף אותו בתמונה ראשונה ביחד עם אמו הצעירה. וואלה! סלבס החסידה בוכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי הוא דומה? אייל והחברה עם התוספת החדשה במשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הודעה מצערת (או אולי משמחת) לצלמי הפפראצי, שחגים כמו נשרים מעל הטרף מחוץ לבית החולים "קפלן", במטרה להביא תמונות ראשונות של התינוק החדש לבית משפחת גולן: הזמר המסוקס, אייל גולן, החליט לשחרר תמונה ראשונה שלו עם התינוק והאמא הצעירה.

גולן יודע מה טוב עבורו, כך שעל מנת למנוע את ההצקות של צלמי הפפראצי, שבסך הכל רוצים תמונה שלו ושל התינוק - החליט הזמר להכין מבעוד מועד תמונה מסודרת, בה הוא מצולם עם התינוק ובת הזוג שלו. טוב נו, ככה גם לא יתפסו אותם בפוזות לא מחמיאות.

פחות מ-24 שעות לאחר שבת הזוג נשפה ושאפה בחדר הלידה והביאה לאוויר העולם את בנו השלישי, החליט גולן להוציא הודעה מסודרת בשיתוף בית היולדות (לפיה הוא עצמו נולד באותו המקום), שאליה מצורפת תמונה של המשפחה המאושרת.


עוד סיפורים נוצצים:
לוהטת! שלומית מלכה חושפת גוף בבגד שקוף
מה עשו שני כהן ומילי אביטל באותו מטוס?
בר רפאלי מתארחת אצל סיימון קאוול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנוחת הלוחם. גולן בבית החולים קפלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני כל כך מאושר מהחוויה שעברנו בבית החולים... לאחר שעות ארוכות של המתנה ללידה", אמר הזמר בהודעה לתקשורת. "לא בכדי הגענו במיוחד לקפלן כדי ללדת מהיכרות רבת שנים עם הצוות במחלקת יולדות, בראשותו של פרופ' ציון חגי. כמו שני ילדי הגדולים, גם אני נולדתי באותו חדר הלידה".

ההודעה יוצאת, ככל הנראה, לאחר הניסיון המר של השניים עם כלי התקשורת - כשאלה החליטו לפרסם את דבר ההריון למרות ההכחשות הרבות של הזוג. מאוחר יותר, הודו השניים כי הם אכן מצפים לתינוק ועוררו כעס בקרב כלי התקשורת השונים.

גולן ובת זוגו, רוסלנה רודינה, הגיעו ביום שישי בערב לבית החולים. שם, לאחר כמעט 24 שעות, הגיח לאוויר העולם בנם הראשון, שנודל במשקל של 2.850 ק"ג, ויצטרף לשני ילדיו של גולן - ליאם ואלין - מאשתו לשעבר, אילנית לוי.


וואלה! סלבס חשפה את התינוק שלה. סתם נו, זה רק הבטן שלה.


מה דעתכם על התמונה המשפחתית? ספרו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully