וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן מאיימת: "אצטלם לעוד שער בעירום"

24.11.2014 / 0:01

בתה הבכורה שירה מדגמנת עבור קמפיין אופנה ראשון? ברור שגלית גוטמן תגיע כדי לפקח מקרוב ולתת טיפים להתמודדות עם שאלות חטטניות מאחורי הקלעים. "יש יתרון להיות 'בת של'", היא מגלה. וואלה! סלבס צמד חמד

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

גלית גוטמן היא אחת הדוגמניות הכי מדוברות והכי עסוקות של העשורים אחרונים בארץ הקודש? כך שמה הפלא שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. בתה של הבלונדינית, שירה גוטמן קורן, הצטלמה בשבוע שעבר לקמפיין האופנה הראשון שלה - כשבת ה-15 התייצבה מול מצלמות מותג האופנה הבריטי "Lee Cooper".

בראיון זוגי של השתיים שנערך על סט הצילומים בלב תל אביב, דור ההמשך של גוטמן "האמת שכל החיים רציתי לדגמן ולהיות כמו אמא, זה חלום של כל ילדה. קודם היו הצעות שבהן היא לא שיתפה אותי", מספרת שירה, שהיא בתם המשותפת של המנחה האהובה וצלם העיתונות, זיו קורן.


עוד סיפורים נוצצים:
אבאל'ה! אייל גולן נח בבית היולדות
שלומית מלכה חושפת גוף בבגד שקוף
האו לאבלי: בר רפאלי מתארחת אצל סיימון קאוול

גלית גוטמן, שירה קורן גוטמן. מערכת וואלה!
כמו אמא, כך הבת. גלית גוטמן ושירה גוטמן קורן/מערכת וואלה!

"לא יודעת, היא נהייתה ברבור פתאום, היא גדלה לי... הרגע נולדת, מתי כל זה קרה?", מפטפטת האמא הגאה, "לעמוד ולהצטלם זה הדבר הקל פה. לדבר אתכם (התקשורת) זה הדבר הקשה".

כשגוטמן נשאלת אם היה לה חשוב לשמור על בנותיה מפני השלכות החשיפה הגדולה, תוהה המאמא מה היה קורה "אם לא הייתי גלית גוטמן והבת שלי בגיל 15 היתה הולכת לעשות קמפיין? אז כל אמא צריכה להיות (עם בתה), בעיקר בגילאים האלה. אני משתדלת להשאיר את עצמי בצד ולתת לה לעבוד וליהנות, אבל זה קשה".

מאמא בלונד, מספרת שהכינה את הדוגמנית המתחילה לשאלות קשות שמגיעות עם הפרסום. למשל, אלה על הפרידה של גוטמן ובן הזוג לשעבר (אביה של שירה), זיו קורן, שהוא צלם עיתונות. "אני מתארת לעצמי שזה לא דבר קל, להיות 'הבת של'... יש לזה מחיר אבל אני מתארת לעצמי שגם יש לזה פלוסים".

הדור הבא

בתה של גלית גוטמן מככבת בקמפיין חדש

לכתבה המלאה
שירה גוטמן קורן. עומר מסינגר,
הכישרון מאמא או מאבא? הכוכבת הצעירה על הסט של "Lee Cooper"/עומר מסינגר

ומה לגבי קווים אדומים, שהציבו ההורים לבתם, כמו צילומי עירום? "כשהיא מתנהגת לא יפה, אני אומרת לה 'אם תתנהגי לא יפה אני אלך לעשות עוד שער עירום בעיתון'", צוחקת אמא גוטמן, "היא אומרת לי 'לא לא, אמא, לא לעשות לי בושות'... זה יכול לחזור על עצמו בשנייה אם תתנהגי לא יפה".

"אני גם אעשה שער בעירום אם לא תתנהגי יפה", החזירה לה הבת הצעירה בשעשוע. "לא ככה, נמצא דרך שאוכל לעמוד בה", מסבירה התיכוניסטית. ומה לגבי האחות הקטנה של שירה, אמה גוטמן קורן, האם היא הדוגמנית הבאה שתצא מהמשפחה? "היא כבר הודיעה שהיא עושה את הקמפיין הבא, כולה בעצבים. היא הלכה היום לבית הספר מפרגנת, אבל הפעם הבאה שאהיה בחוץ תהיה איתה", מודה האמא בחיוך.


הדור הבא של וואלה! סלבס? העולם עוד לא מוכן לדבר מרושע, מכוער ורופס שכזה.


רכלו על בתה של גלית גוטמן בפייסבוק

שירה גוטמן קורן. עומר מסינגר,
מוכנה ל'קלוז אפ. שירה גוטמן קורן/עומר מסינגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully