וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל ינאי חושפת איך היא ישנה בלילה

מלכת הילדים הנצחית מיכל ינאי שוברת כמה סטיגמות כאשר היא חושפת איך באמת אוהבת לישון בלילה ועל הדרך מראה מה היא באמת חושבת על עולם הריאלטי ואיך היא מתייחסת לצלמי הפפארצי ומגלה מה המאכל האהוב עליה. רמז: זה לא קצפת. וואלה! סלבס הקרנבל של מיכל

עידו שחם

אין מה לעשות, וואלה! סלבס תמיד תשאר ילדה לנצח. זו הסיבה שבכל פעם שהיא פוגשת את כוכבת הילדות שלה מיכל ינאי היא נרגשת, מבייצת ורוטטת. אז תארו לכם את ההתרגשות שאחזה בה כאשר נתקלה במלכת הילדים הנצחית באירוע השקה בו חשפה כמה מהסודות הכמוסים שלה. אז לכל ילדי שנות ה-90 ואלו שעדיין מסרבים להתבגר אנא תאטמו את האוזניים ותנשמו עמוק כי אולי גם אתם תופתעו מהתשובות של מלכת "הקצפת".


למרות שבימים אלו היא מככבת על המרקע בתוכנית הבישול "הצילו אני לא יודע לבשל" בו היא מוכיחה קבל עם ועדה שאולי היא מוכשרת בריקוד, שירה ומשחק אבל בישול הוא לא הצד החזק שלה, ינאי משתפת שדווקא שהיא לבד בבית היא מעדיפה לראות סרטים דוקומנטריים איכותיים.

מיכל ינאי בוחן פתע. צילום מסך
תנו לי רק קצפת! וגם שוקולד/צילום מסך

את שעות השינה שלה היא מעדיפה להעביר כאשר היא ערומה לגמרי אבל אל תתלהבו יותר מדי כי גם אז היא מתכסה. בטח כדי לא להתקרר. ומה קורה בתחום ההלבשה התחתונה? אז שם צפויה אכזבה קלה, ינאי מספרת שמבחינתה הכי נוח זה תחתוני בוקסר הכי נוחים והיא מוותרת על החוטיני.


עוד חושפת מלכת הילדים הבלונדינית הנצחית איזה צבע שיער היא מעדיפה, בלונדיני או ברונטי ( רמז: התשובה תפתיע אתכם) ומה היא באמת מעדיפה בתחום האהבה רומן רומנטי מהסרטים או חפוז קטן.

וואלה! סלבס אוהבת גם קצפת בכל מקום. במיוחד במיטה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומן רומנטי או סטוץ קצר? העיקר שאיתנו את במערכת יחסים ארוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מיכל ינאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully