וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה הכספית המוגזמת של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

26.11.2014 / 0:13

המעושרת עם הפה הכי גדול, החליטה שאם היא כבר משתתפת במחזמר, אז לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. לכן ראידמן דרשה מיקרופון שהוטס עבורה מרוסיה. כמה זה עלה? המון. וואלה! סלבס לארג'ית

ניקול ראידמן. ניר פקין
מכשפולה. ניקול ראידמן/ניר פקין

אם חשבתם שהחזרות למחזמר "עמי ותמי - הרפתקה מתוקה", בכיכובה של ניקול ראידמן יעבור ללא כל דרמה מצד המעושרת, אז אתם ממש, אבל ממש נאיבים. שהרי אין אירוע/ תכנית/ סט צילומים שהגברת ראידמן מעורבת בו, ולא כולל מהומה ביוזמת הגברת.

אז מה הפעם? ניקול, שרגילה לתנאים של נסיכה סעודית דלוקס, נדהמה לגלות שמיקרופון ה"מדונה" (זה שעונדים על האוזן, על שם הזמרת האגדית) שאיתו היא אמורה לשיר במהלך כל חג החנוכה, הוא כזה שכל שחקן מתחיל משתמש בו. או במילים אחרות: מיקרופון של פשוטי העם.

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
20 אלף דולר? קטן עליה. ראידמן/אלכס ליפקין

אם חשבתם שראידמן עברה על כך בשתיקה, תחשבו שוב, כי לא אחת כמו המעושרת תוותר על איכות. האמא הטרייה לבן, החליטה שהיא לא ממשיכה בחזרות עד אשר לא מבטיחים לה שהיא מקבלת מיקרופון איכותי, ממש כמו זה של חברה פיליפ קירקורוב - שהוא דיוות פופ ברוסיה.

בהפקת המחזמר מיד הסכימו, רק מה שהם לא ידעו הוא שהמיקרופון המובחר עולה פחות או יותר כ-20 אלף דולר. כן, אתם קוראים נכון, ניקול רוצה מיקרופון בשווי של למעלה מ-60 אלף שקלים חדשים. דרשה וקיבלה. בזמן שאתם קוראים את האייטם הזה, המיקרופון עושה את דרכו מאירופה הקפואה לידיה של ראידמן. מי אמר דיווה ולא קיבל?


המדונה היחידה שוואלה! סלבס ראתה אי פעם, הוא בקלטת בתחנה המרכזית, בשנות ה-90.


רכלו על הדרישה של ניקול ראידמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully