וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן בדרך ל"האח הגדול" הודו

שירות וואלה! סלבס

17.11.2014 / 13:33

אחרי תכנית ריאליטי משל עצמה, זה רק היה עניין של זמן עד שמלכת הטראש תשתתף בתכנית הריאליטי הכי מפורסמת בעולם. אלא שהפעם, מדובר בגרסא ההודית. מי אמר שהכסף לא קובע? וואלה! סלבס צ'יקן טיקה

קים קרדשיאן על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
צי'יקן טיקה את אוהבת?/GettyImages

אם חשבתם שבתקופה האחרונה צרכתם יותר מדי קים קרדשיאן בחייכם, אז נראה שאתם שטים לבד בסירה הזו, שכן מלכת הטראש הבלתי מעורערת ממש, אבל ממש לא חושבת כמוכם. להפך, היא חושבת שהיא צריכה לעשות עוד פרויקטים שיחשפו אותה לעוד קהלים שסביר להניח ימאסו בה באותה מהירות שאתם מאסתם בה. מה?!

אישתו של קניה ווסט, שרק לאחרונה חשפה כל פיסת עור אפשרית בגופה, במה שנקרא עירום-למען-אמנות-או-שקר-כלשהו, החליטה שרגע לפני שתכנית הריאליטי שלה ושל המשפחה המטוררלת שלה יורדת מהאוויר מחמת המיאוס או בעקבות נתוני רייטינג כושלים - היא צריכה להמציא את עצמה מחדש.

רוצים עוד רכילות?
מביך! המנטורים מבריזים ממסיבת הסיום של 'דה וייס"
בכורה: "שיר המותגים" של ניקול ראידמן
אחרי תקרית המעלית: ביונסה וג'יי זי בחתונה של סולאנג'

קים קרדשיאן על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
נמסטה!/GettyImages

חשבה וחשבה, ולבסוף החליטה שהדרך הטובה ביותר היא, תנחשו לבד? נכון! להשתתף בתכנית ריאליטי אחרת. ואיזו תכנית תזכה אותה בחשיפה הכי גדולה? "האח הגדול", אבל לא זה של ארצות הברית או חלילה בריטניה - אלא במדינה השביעית בגודלה, הלא היא הודו.

אז אם אתם בממיר שלכם יש ערוצים הודיים, כדאי שבקרוב מאוד תתחילו לעקוב, שכן הקרדשיאן, שתקבל סכום של כמאה אלף דולר ליום צילום, תכנס עוד החודש לבית המפורסם ותשהה בו מספר ימים.

וואלה! סלבס עדיין מתעוררת בלילות מסיוטים על עוף טנדורי שרודף אחריה אחרי שבלסה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully