וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידה נהדרת? עלמה זק ילדה בת

וואלה! סלבס

27.11.2014 / 23:45

בתום הריון שעברה כשהיא בגיל 44, הכוכבת המצחיקה של "ארץ נהדרת" הביאה לעולם בת שנייה - משותפת לה ולשחקן אלון נוימן. קבלו את עלמה זק, אמא גאה לשתיים. וואלה! סלבס הו, מאמא

עלמה זק. ראובן שניידר
ככה נראתה הבטן! עלמה זק הריונית/ראובן שניידר

זה לא צחוק: בגיל 44, עלמה זק היא אמא נהדרת לשתיים. השחקנית המצחיקה של "ארץ נהדרת", הביאה היום (ה') לעולם בת שנייה משותף לה ולבן הזוג המוכשר, השחקן אלון נוימן. נכון, כבר חמש שנים שזק היא אמא נהדרת לבתם הבכורה של השניים, נגה, שקיבלה אחות קטנטנה למשפחה.

הערב הגיעה השחקנית לבית החולים לאחר שחשה בצירים ועברה ניתוח קיסרי - שבסיומו הביאה לעולם תינוקת. הסוכנת של זק, זוהר יעקובסון מסרה בתגובה לוואלה! סלבס כי "לאם ולתינוקת שלום". רק בריאות!


עוד סיפורי סלבס:
המבחן שהביך את יעל בר זוהר
עדי הימלבלוי חוגגת 30 במחשוף עמוק
לא אבודים! צופית ואברהם גרנט מתאחדים

עלמה זק, אלון נוימן. אביב חופי
ההורים הנהדרים. אלון נוימן עם עלמה זק/אביב חופי

דבר הריונה של זק, נחשף בוואלה! סלבס בחודש יוני האחרון - אחרי שהיא ובן הזוג האוהב (47) סיפרו לחבריהם וקרוביהם על כך שהמשפחה תתרחב בקרוב. בתום תשעת חודשי הריון, שבהם לא הרבה להופיע באירועים מתוקשרים (אבל חשפה בטן בפפראצי לוהט), המצחיקה הובהלה לחדר הלידה בבית החולים "איכילוב", שם הגיחה הבייבי גירל המיוחסת.

בעבר, סיפרה זק בראיונות לתקשורת שהשנה הראשונה לאמהות שלה עם בתה, נראתה לה כקטסטרופה וכי היא מצפה לתיקון עם הילד הבא. כעת, אפשר רק לברך אותה על לידת ילדתה השנייה במהלך שנות ה-40 לחייה, כי שתיים זה תמיד ביחד וכאלה.


אחרי הלידה של עלמה, וואלה! סלבס מצפה כעת ללידת בנם של חלי החתולה הסיאמית ופינ'צי חתול האשפתות של השכנה.


אחלו לעלמה זק מזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully