וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמה דישי תדגמן הלבשה תחתונה

וואלה! סלבס

16.11.2014 / 12:16

הכוכבת העולה, סוף סוף מקבלת הוכחה לכך שהיא שהיא אושייה לוהטת מן השורה הראשונה בביצה - כעת, אלמה דישי לוהקה לקמפיין הלבשה תחתונה. מי אמר אישה חשובה מאוד? וואלה! סלבס מבייצת

אלמה דישי טריומף. דניאל שכטר,
הורסת! אלמה דישי/דניאל שכטר

כל סלב במדינת ישראל יודעת שבכדי לקבל את הגושפנקה לכך שאת באמת מישהי חשובה, עליך לככב בקמפיין. לעומת זאת, כל מפורסמת בביצה המקומית יודעת שבשביל לקבל את החותמת שאת אישה חשובה ואף לוהטת - טוב, בשביל זה את צריכה לקבל קמפיין להלבשה תחתונה.

בר רפאלי, נינט טייב ואסתי גינזבורג, כבר עשו זאת - עכשיו קבלו את תורה של כוכבת "איש חשוב מאוד", אלמה דישי, שלוהקה לקמפיין יחסי הציבור החדש של חברת ההלבשה התחתונה "טריומף".


עוד סיפורים נוצצים:
סמל סקס? אלמה דישי מעדיפה לעשות קניות
צפו: בר רפאלי עושה שטויות בסרט חתונה
טהוניה רובל ומישל מרסיה בדייט משעשע

אלמה דישי טריומף. דניאל שכטר,
עכשיו תתארו לעצמכם את הגברת בעירום. דישי/דניאל שכטר

אחרי שנים של קמפיינים להלבשה תחתונה שבהם ראיתם נשים שדופות, או מינימום גברות שצריך לצום שנתיים בכדי להגיע למימדים שלהם - בחברת ההלבשה התחתונה החליטו ללכת על אישה אמיתית. בדישי, לא צריך לקנא (טוב, מלבד סצנות הסקס עם יהודה לוי) ואפשר להזדהות איתה בקלות. או במילים אחרות: אלמה היא האיט גירל הבאה, אז כדאי שתתכוננו.

דישי, שעד לאחרונה היתה מלצרית בפאב תל אביבי, הפכה מהר מאוד לכוכבת בשמי ישראל, זאת לאחר שלוהקה לשחק כבת הזוג של לוי בסדרה שסיימה את העונה לאחרונה. מאז, נאלצה להתפטר מעבודתה ועברה למשרה החדשה שלה - סלב מן השורה. עכשיו כאמור, היא קוטפת את הפירות ותקבל אלפי שקלים על הקמפיין החדש, בו תצטלם בתחתונים וחזיות.


וואלה! סלבס התמודדה על התפקיד מול דישי, אבל למלהקים נמאס אחרי שהחזייה ה-9,209,198 נקרעה.


רכלו על התחתונים של דישי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אלמה דישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully