וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות ישבנים: צ'לסי הנדלר VS קים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

13.11.2014 / 0:45

מלכת הטראש צולמה עם הישבן המפואר בחוץ? הקומיקאית והמנחה חסרת המעצורים צ'לסי הנדלר, החליטה לצחוק על קרדשיאן - בתמונה פרובוקטיבית של עצמה שפרסמה ברשת. וואלה! סלבס קופיקאט

צ'לסי הנדלר.
כאן היא עוד לבושה. צ'לסי הנדלר

קים קרדשיאן הסעירה את חובבי הבידור הצהוב אתמול (ד') כשדגמנה עם הנכס הכי גדול שלה (כנראה) - ישבן הפלדה העסיסי - מול עדשת המצלמה? כעת, מגיעה תגובת הנגד המוצלחת, של גברת פרובוקטיבית לא פחות ממלכת הריאליטי-טראש.

הקומיקאית והמנחה צ'לסי הנדלר, שמוכרת בעיקר בזכות תכנית האירוח המצחיקה ועמוסת הכוכבים שהנחתה בערוץ הבידור האמריקני !E, החליטה שאם קימי עשתה זאת - ברור שגם היא יכולה. התוצאה: פרסום תמונת סלפי שערורייתית, שצילמה בשעה שהיא מפשילה את התחתונים ומדגימה איך גם האחוריים שלה לוהטים, לפחות כמו אלה של קרדשיאן (מינוס השמן המבריק שנמרח על האחוריים).

צ'לסי הנדלר. אינסטגרם, צילום מסך
לא יאמן שהכל נכנס בתמונה אחת! צ'לסי הנדלר מול קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
צ'לסי הנדלר. אינסטגרם, צילום מסך
ומקרוב יותר. הנדלר/צילום מסך, אינסטגרם

הנדלר, שכמו כל שאר תושבי הגלובוס שגלשו באינטרנט ב24 השעות האחרונות, ראתה את "התמונה ששברה את הרשת" של קימי - ניגשה לחדר האמבטיה, הורידה את המכנסיים ותיעדה את עצמה. אז, הכינה קולאז' מיוחד ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את הצילום המפתיע שמשווה בין הישבנים.

אל התמונה השערורייתית, צירפה את הכיתוב "הייתם מאמינים שיותר משני ישבנים יכולים להיכנס באותו המסך?", כתבה בשעשוע. אז שלפה ציפורניים ונכנסה בפרובוקציה של קימי, כשהוסיפה "נחשו איזה מהאחוריים אמיתי. כעת תורך, אינסטגרם".

צ'לסי הנדלר. אינסטגרם, צילום מסך
חסומה! התמונה של הנדלר עם ולדימיר פוטין/צילום מסך, אינסטגרם

בעקיצה שכיוונה לרשת התמונות החברתית, הנדלר התייחסה לתמונה שפרסמה לפני כמה ימים - שמשווה בינה לבין ראש ממשלת רוסיה, ולדימיר פוטין, כאשר שינהם נראים רוכבים על סוס לבן. הטוויסט - גם הוא וגם היא נראים בצילום כשפלג גופם העליון חשוף, מה שגרם לאינסטגרם להסיר את התמונה עם הפטמות החשופות.

שעות ספורות אחר כך, פרסמה שוב את התמונה שגרמה לרשת החברתית להזהיר את הקומיקאית, כשהיא כותבת "רגע שאני אבין אינסטגרם... זה בסדר לפרסם תמונת עירום כדי להפוך את עצמך לאובייקט מיני - אבל לא כדי לצחוק על עצמך?". מיותר לציין שלא לקח המון זמן לפני שהתמונה הוסרה שוב מהפרופיל שלה. הכי אקטיביזם פמיניסטי מצדך, צ'לסי.


וואלה! סלבס מפרסמת תמונת עירום רק על כרטיסי הביקור שלה.


רכלו על צ'לסי מול קים - מי מתפשטת טוב יותר - בפייסבוק

שוברת את האינטרנט

קים קרדשיאן באמת חושפת הכל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזכורת: זו קרדשיאן עם הישבן החשוף שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully