וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה יעל בר זוהר עושה בקברי צדיקים

וואלה! סלבס

13.11.2014 / 0:15

לא, הכוכבת שלא יודעת לבשל לאו דווקא טסה לעיר הרוחנית מז'יבוז' בכדי להשתטח על קברי צדיקים או כדי להתפלל. אז מה בר זוהר עשתה שם עם החבר הטוב, מושיק גלאמין? וואלה! סלבס טהורה

יעל בר זוהר, מושיק גלאמין. אינסטגרם, צילום מסך
צדיקה! יעל בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

קשה למצוא חברים טובים. בטח ובטח בתעשיית הבידור - לכן כשמוצאים אחד כזה, מוכנים לעשות בשבילו לא מעט. במקרה של יעל בר זוהר, נראה שהיא באמת מוכנה לעשות עבור ה-BFF שלה, מושיק גלאמין, המון.

הכוכבת ארזה בתחילת השבוע את המזוודות, השאירה את הילדים הקטנים והבעל האוהב בבית והרחיקה עם גלאמין עד למז'יבוז' שבאוקראינה. למקרה שתהיתם, הבלונדינית לא מתחזקת או מתכוונת לחזור בתשובה. הביקור שלה היה כולו באווירת עבודה ומצווה.

בניגוד למפורסמים רבים כמו שרית חדד, אייל גולן וליאור נרקיס, שטסים מדי שנה לעיר הרחוקה כדי להתפלל ולהשתטח על קברי צדיקים - בר זוהר נסעה עם גלאמין על מנת לבצע משימה מיוחדת במינה.

עוד סיפורים:
דרור רפאל יוצא מהארון
תחרות ישבנים: צ'לסי הנדלר VS קים קרדשיאן

יעל בר זוהר, מושיק גלאמין. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. יעל ומושיק גלאמין/צילום מסך, אינסטגרם

כידוע, גלאמין מנחה תכנית שיפוצים טלוויזיונית, שבמסגרתה הוא משפץ בעיקר בתים או מבנים של אנשים שפונים אליו. הפעם, גלאמין צירף אליו את בר זוהר ויחד טסו השניים לשפץ את מתחם ציון קברו של אבי תנועת החסידות - הבעל שם טוב, שהוא גם וסבו של הרבי נחמן מברסלב.

צמד החברים הטובים גם לא שכחו לתעד את הרגעים המרגשים ולשתף את הגולשים שלהם ברשתות החברתיות. "זכיתי לבקר בקברו של הצדיק רבי ישראל הבעל שם טוב. אבי תנועת החסידות וסבו של הרבי נחמן מברסלב", כתבה בר זוהר בדף האינסטגרם שלה, "שהאיר את העולם באור האמונה- מי ייתן שכל עם ישראל יזכה למצוות ולבריאות ושפע ואהבת חינם - אמן!".


וואלה! סלבס נסעה לאומן בשביל להשתטח על קברי צדיקים, אבל עצרו אותה במכס, אחרי שניסתה להבריח נרות נשמה.


רכלו על המסע הרוחני של יב"ז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully