וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מסיבה, בלי שקרדשיאן נמרחת על חשפן!

שירות וואלה! סלבס

6.11.2014 / 10:40

בסדר, אז האחיות הקטנות לבית משפחת הריאליטי טראש הפכו לשובבות אפילו יותר מגברת קים. הפעם: קנדל ג'נר בת ה-19, זכתה לריקוד מיני לוהט עם חשפן במסיבת יום הולדתה. וואלה! סלבס שמן לבנדר

חשבתם שלאחיות הקטנות של משפחת קרדשיאן יש סיכוי להציל את כבוד משפחת הריאליטי טראש? מתברר שהתפוחים לא נופלים רחוק מהעץ, במיוחד שאבא בתהליך שינוי מין מוכחש, אמא יוצאת עם גברבר שצעיר ממנה בשני עשורים ואחותך המפורסמת ביותר חמצנה את הגבות.

כעת, נחשף סרטון משעשע ממסיבת יום ההולדת ה-19 של קנדל ג'נר, שחגגה בתחילת השבוע את כניסתה לשנתה האחרונה כבת עשרה שובבה. איך? בעזרת חשפן שובב שלבש מדי שוטר הדוקים ונצמד אליה באופן לא חוקי בעליל, להנאת המוזמנים שצפו במחזה בהתרגשות. לא, ממש לא מדובר במסיבת הרווקות שלה.


עוד סיפורי סלבס:
סערה ברשת: הקרדשיאן הצעירה עברה טיפול פלסטי?
לא תאמינו מי יהיה בעלה של כוכבת "מעושרות"!
הפטמות של מדונה חשופות ומשתוללות

קנדל ג'נר. splash
אדני השוטר! האחות קרדשיאן מדגמנת מראה מופתע!/splash
קנדל ג'נר. splash
זו אלה ביד שלך או שאתה שמח לראות אותי? קנדל ג'נר והחשפן/splash

קנדל, דוגמנית מצליחה במיוחד ואחת הנשים היפות בשבט הקרדשיאן, ציינה את היום המיוחד שלה בכך ששחררה את כל המעצורים במסיבה פרועה שערכה בניו יורק. לצדה, בילו אחותה המחומצנת קים קרדשיאן שבילתה עם בעלה קניה ווסט, קלואי קרדשיאן פלוס הבויפרנד (לשעבר?) הראפר פרנץ' מונטנה ואפילו מאמא קריס ג'נר האוהבת.

אבל שיא הערב לא היה הדי ג'יי המקפיץ ולא מצלמות הריאליטי, שהלהיבו את המוזמנים קצת פחות מתמונות הפולרואיד שצילמו באיוונט - כמו ההפתעה הגברית, שגרמה לדוגמנית הענוגה לפעור את פיה במבוכה (מול כמה עשרות טלפונים סלולריים של האורחים). כן, זה היה הרגע שבו השוטר השובב נכנס עם האלה שלו למקום, החל להתפשט ולגהור מעליה. אחר כך, הצליף בישבן הגרום, תוך כדי שהוא רוקד עם הצעירונת המדגמנת. מרוח בשמן, כמובן.


וואלה! סלבס ניסתה לשכור את שירותיו של אבי-סטריפר-ביטר כמה פעמים, אבל הוא סירב בנימוס. כמובן.


רכלו על החשפן של קנדל ג'נר בפייסבוק

שקופה!

האחות קרדשיאן חושפת פטמות

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
מסיבה פרועה שכזאת. קנדל ג'נר והמשפחה במסיבה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully