וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר המפתיע בין החבר החדש של בריטני ספירס לוואלה!

שירות וואלה! סלבס

5.11.2014 / 11:30

חודשיים אחרי הפרידה הכואבת מהאקס הבוגדני שלה, נסיכת הפופ מצאה אהבה חדשה. קבלו את הבויפרנד של בריטני ספירס, איש טלוויזיה - עם קשר מפתיע במיוחד לוואלה! סלבס. שוקינג!

עיבוד תמונה

הלם: על פי הדיווחים באמריקה, נסיכת הפופ, או בשמה המלכותי פחות בריטני ספירס, מצאה אהבה חדשה. הגברבר הנבחר? מפיק ותסריטאי אנונימי יחסית. הטוויסט -קשר עמוק וחם לישראל. סליחה, קשר ישיר לאתר וואלה!

ערוץ הבידור האמריקני !E, דיווח היום (ד') כי ספירס בת ה-32 מנהלת רומן טרי עם איש הטלוויזיה ההוליוודי צ'ארלי אברסול. מדובר באדון בן 31, שהוא חלק מאילן משפחתי מיוחס - כיוון שאביו הוא מפיק הטלוויזיה הותיק דיק אברסול, אחד מיוצרי תכנית הבידור המצליחה "סטרדיי נייט לייב". על פי הדיווחים, השניים נהנים זה עם זו כבר כמה שבועות. רגע, זה רק הולך ומשתבח.


רוצים עוד חדשות חמות?
רגע, עדי הימלבלוי אוכלת בשביל שניים?
"בר רפאלי קיבלה הצעת נישואים"
הקריירה החדשה של עומר אדם

בריטני ספירס צ'ארלי אברסול. ספלאש
גטי אימאג', עיבוד תמונה
צ'ארלי אברסול ובריטני ספירס. סו לאקי!/עיבוד תמונה, ספלאש גטי אימאג'

מקורב לבני הזוג סיפר ש"הם נפגשו דרך חברים, הוא הגבר הכי נחמד בעולם והם הכי נהנים להכיר זה את זו. הם פשוט נהנים ומאושרים אחד מהשני". עוד הוסיפו כי "זאת רק ההתחלה אז עדיין לא ידוע אם זה יהפוך לרציני או לא, אבל כרגע הם פשוט מאושרים ביחד".

הרומן הנוכחי של ספירס עם אברסול, מגיע כחודשיים לאחר הפרידה מארוסה, דיוויד לוקאדו שאיתו בילתה כשנה וחצי. בריטני ביץ', זרקה את לוקאדו לאחר שגילתה כי צילום וידאו שלו מתמזמז עם בחורות שונות בהוליווד (שאינן מזכירות אותה!), הוצע למכירה לאתרי הרכילות.

בהמשך, דווח כי אותו וידאו נרכש על ידי אביה של ספירס, שהשיג את הסרטון בכדי להעלים אותו מעל פני האדמה. לפני כן, ספירס הייתה מאורסת לג'ייסון טראוויק, אך השניים ביטלו את אירוסיהם בינואר 2013.היוש

אופס!

בריטני ספירס זרקה את החבר אחרי שבגד בה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש! הבויפרנד החדש עם ליאון רוזנברג באולפן וואלה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע, החבר החדש בילה בוואלה!

הפעם, בשונה מבני הזוג הקודמים של ספירס, יש לחבר החדש קשר ישיר לוואלה! מתברר שכחלק מעבודתו של אברסול, הוא ביקר לאחרונה בישראל - ואף נפגש כאן עם גורמים שונים שעובדים בטלוויזיה ותעשיית האינטרנט הישראלית.

צ'ארלי אפילו בילה במשרדי וואלה! - כאשר צילם תכנית משותפת של וואלה! ודורי מדיה, יחד עם המגיש המקומי ליאון רוזנברג. במהלך ביקורו של אברסול (שהכי התלהב לבקר באתר האינטרנט המוביל בישראל), הגברבר בילה באתרי תיירות ברחבי הארץ, נהנה במצעד הגאווה בתל אביב ואף זכה להכיר מקרוב את ראש הממשלה נתניהו ושרת התרבות, לימור לבנת. וואלה! סלבס מרגשת יותר, לא?

ברזומה הרומנטי של אברסול, אם תהיתם, נמצאות גם הטניסאית מריה שראפובה והשחקנית סופיה בוש. אברסול עצמו, ממש כמו בריטני, קיבל הזדמנות שנייה בחייו לאחר שהיה מעורב בשנת 2004 בהתרסקות מטוס שהרגה את אחיו הצעיר.

ליאון רוזנברג, אתם BFF?
"מההכרות הקצרה שלנו, הוא רווק הולל. מפיק טלוויזיה ומפתח פורמטים, שחיפש בארץ רעיונות מקוריים למסך הקטן. צ'ארלי מאוד הרפתקן ומאוד נועז, בחור מקסים וענייני, מוכשר מאוד כיוצר טלוויזיה. מצחיק שהוא יוצא עם בריטני ספירס, מקווה שהיא מעריכה אותו בכלל. מאחל להם רק בהצלחה כמובן".


וואלה! סלבס יצאה פעם עם הנחש של בריטני, אבל זרקה אותו כי כבר לא הרגישה כלפיו כלום.


רכלו על החבר של בריטני ספירס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני והדרוויש שלייי!!!1! צ'ארלי אברסול בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
בריטני ספירס. GettyImages
נסיכת הפופ. בריטני ספירס/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אברסול ושותפיו להפקה בחברת דורי מדיה, בפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ושרת התרבות/מערכת וואלה!, צילום מסך
בריטני ספירס. GettyImages
יאחתי! אני באה לישראל/GettyImages
בריטני ספירס. splash
ספירס ולוקאדו הבוגדני! תראה מה הפסדת/splash
צ'ארלי אברסול. splash
אנחנו נותנים לקשר הזה חודשיים גג אם תמשיך להתלבש ככה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully