וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קלי אוסבורן

31.10.2014 / 0:52

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

קלי אוסבורן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. Jason Kempin, GettyImages
הילדה עם השיער הסגול./GettyImages, Jason Kempin

# קלי אוסבורן, אמנם נחשבת לאושיית סטייל לא קטנה, אבל נראה שהבחורה המופרעת אוהבת גם אומנות (בדרכה המופרעת, כן?). לגברת אוסבורן יש אוסף תמונות של כוכבים מהעבר, במיוחד של מרלין מונרו.

# לא ברור אם זה הרצון להיות דומה למרלין מונרו או סתם חוסר חשק ללמידה - כך או כך הגברת אוסבורן ג'וניור, החליטה לנשור מהלימודים בכיתה י'. הנוער של היום.

קלי אוסבורן בטקס פרסי האמי, 18 ספטמבר 2011. GettyImages
מרלין מונרו סטייל./GettyImages

# אולי אם היתה מסיימת 12 שנות לימוד, הבחורה עם השיער הסגול היתה יודעת שלא מעליבים את בני עמך. בראיון שנתנה, סיפרה קלי כי הקנדים הרבה יותר נחמדים מהאמריקאים. כן, אותו עם בו היא חיה.

# חייה של אוסבורן לא תמיד היו זוהרים. הבת הקטנה של אוזי, סבלה לא פעם מהפרעות והתמכרויות כאלו ואחרות. בעבר, היא אף אושפזה במוסד גמילה שבע פעמים פלאס פעמיים במוסד לבריאות הנפש.

# זו אולי גם הסיבה לכך שנוצרה בהלה גדולה כשקלי התעלפה במהלך צילומים לתכנית "משטרת האופנה", בה היא לקחה חלק. למזלה, בית החולים היה קרוב לאולפנים, והיא טופלה במהרה. בקיצור, העיקר הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully