וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה : שירי מימון במופע דראג

וואלה! סלבס | צילום: שחר חזקלביץ וידאו: רועי זמיר

29.10.2014 / 12:18

בשקט בשקט על במה אחת התרחש מאורע היסטורי, כאשר היריבות הוותיקות שירי מימון ונינט טייב עלו לבצע דואט ביחד. טוב, לא בדיוק שתיהן, אלא גרסא פארודית שלהן, בערב מחווה למימון בפאב הגייז 'אוויטה'. וואלה! סלבס זיווה

יח"צ - חד פעמי

אם היה צריך אישור נוסף לכך שהזמרת שירי מימון היא דיווה מן המניין, אתמול (ג'), היא קיבלה אותו כאשר הגיעה לפאב ה'אוויטה' - שם נערך עבורה ערב מחווה, לו זכו כוכבות גדולות כמו: דנה אינטרנשיונל, ירדנה ארזי וריטה, בכיכובן של דראגיסטיות הבית.

מימון, בת ה-33, שנחשבת כבר שנים לאייקון גייז ודיווה מן המניין, התגברה מזמן על טראומת ניצנים א' (הידוע לכל בתור "גמר כוכב נולד 1"), שם הפסידה לחיילת ביישנית בשם נינט. בעשור שעבר מאז, מימון רשמה לעצמה תפקידי משחק בסדרות והצגות, הופעה היסטורית ( והיסטרית) בארווזיון, אלבומי סולו, להיטים גדולים וכמובן הקמת משפחה עם יוני רג'ואן ואמהות לאיתי הקטן, אולי זו הסיבה שחבורת הבנות הרגישה בנוח לצחקק על הנושא.


רוצים עוד חדשות חמות?
אבא של קים קרדשיאן ממשיך במהפך
עבודות שירות? אייל גולן חוגג במסיבה
אקי אבני חוזר לעולם הילדים

שירי מימון. שחר חזקלביץ,
יאללה! תרימי! תרים! תרימו! שירי מימון בערב המחווה לכבודה/שחר חזקלביץ

כך, זכתה מימון לקבל תזכורת נחמדה לאותה תוכנית מיתולוגית ששמה אותה ואת נינט טייב על המפה, באותו קיץ בלתי נשכח, כאשר שתי דראגיסטיות עלו והופיעו בדואט נשכח של השתיים שנחשבו במשך שנים ליריבות מרות (סוג של ירדנה ועפרה).

חוץ מחזרה לאותו קרב חתולות זכור, מימון זכתה להופעות אורח מדמויותיהם של שמעון בוסיקלה ורוז פוסטנאס, שמימון הייתה המנטורית שלה באקס פאקטור עד הזכייה הגדולה. לצידה של מימון, ישבו חברים קרובים וקולגות וכמובן בעלה של מימון, יוני רג'ואן ועשרות מעריצים שמילאו המקום וחזו בחבורת "פאות קדושות" (ציונה פטריוט, טלולה בונט, קיארה דופלה ודיווה די) מבצעות את שלל להיטיה של הזמרת עד רגע השיא, בו עלתה מימון לבמה ושרה לקהל את "השקט שנשאר" בליווי הבנות.

וואלה! סלבס מחכה לערב מחווה של ורדינה כהן ושלווה ברטי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ציונה פטריוט. שחר חזקלביץ,
שירי מימון ורוז פוסטאנס שוב על במה אחת. בערך/שחר חזקלביץ
שירי מימון. שחר חזקלביץ,
שירי ויוני רג'ואן/שחר חזקלביץ
שירי מימון. שחר חזקלביץ,
איזה רגליים!/שחר חזקלביץ
שירי מימון. שחר חזקלביץ,
סלפי הדיוות/שחר חזקלביץ
שירי מימון. שחר חזקלביץ,
לחיים! נתראה בערב המחווה לשירלי לילו/שחר חזקלביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully