וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים אמיתיות: רנה זלווגר מתועדת בלי איפור

שירות וואלה! סלבס

28.10.2014 / 11:29

השחקנית הצליחה לעורר סערה ברחבי העולם בגלל השינוי הקיצוני שעבר על פניה? כעת, זלווגר נתפסה על ידי פפארצי, שתחקר אותה על הפרצוף החדש וקיבל תשובה לא צפויה. וואלה! סלבס מקומטת

רנה זלווגר. ספלאש
מזהים אותי? רנה זלווגר בשבוע שעבר/ספלאש

שבוע אחרי שחשפה את פניה מול כל העולם והצליחה לעורר עשרות דיונים סוערים ברשת (ברור שלא עברת טיפול, כפרה) - רנה זלווגר יצאה מביתה ונתפסת על ידי צלם הפפארצי, כאשר היא במראה נטורל, בלי איפור או כל תוספת אחרת על פניה (עד כמה שאפשר).

גם ללא המייק-אפ, זלווגר בת ה-45 נראתה שונה לגמרי מאותה כוכבת אהובה שהתבגרה על המסך הגדול. השחקנית נראתה עייפה במקצת, כאשר פפארצי בר מזל הצליח לתפוס אותה במיסיסיפי, שם היא מצלמת את סרטה הנוכחי.


רוצים עוד חדשות חמות?
כריס מרטין וג'ניפר לורנס נפרדו
לא תאמינו מי גרה בדירה של נינט טייב!
הלו, שומעים? הקמפיין החדש של יעל בר זוהר

כאשר קלטה את עדשת המצלמה חייכה לעבר הצלם, אך לאחר מכן, התקרב הצלם והחל לתחקר אותה על הופעתה הפומבית שעוררה הדים ברחבי העולם לפני ימים ספורים.

זלווגר, כוכבת מנוסה, ענתה לו "אלוהים ישמור, אתה הולך לשאול אותי את השאלה הזאת!", כאשר הוסיפה, "אתה יכול לסלוח לי בבקשה, יש לי דברים יותר טובים לעשות ואני בטוחה שגם לך". מנומסת, כך שיש כמה אושיות מקומיות שוואלה! סלבס הייתה ממליצה להם לקחת קורס אצל גברת רנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רנה זלווגר. ספלאש
בנעלי ספורט. רנה זלווגר טבעית/ספלאש

בשבוע שעבר הגיעה כוכבת "יומנה של ברידג'יט ג'ונס" לאירוע נוצץ בהוליווד - וגרמה לכמה ראשים להסתובב כאשר ראו את פרצופה הדנדש. נכון, הוא לא ממש דומה לזה של אותה הכוכבת בדיוק, משנות ה-90.

רגע אחרי הסערה התקשורתית, זלווגר הגיבה למגזין אמריקני כאשר כתבה כי חייה "הרבה יותר מאושרים ואני מתרגשת שזה ניכר... נדמה כי עד שלא אתייחס לנושא, לא יניחו לזה".

עוד הוסיפה, "חברי אומרים שאני נראית שלווה, אני בריאה. במשך זמן רב התקשיתי להתמודד ולוח הזמנים שלי היה עמוס ולא אפשר לי לטפל בעצמי. במקום לעצור לרגע ולהתארגן מחדש, המשכתי לרוץ עד שקרסתי... בסופו של דבר בחרתי בדברים אחרים". עוד המשיכה, "אנשים לא יודעים איך אני נראית בשנות ה-40 לחיי... אולי אני נראית שונה אבל מי לא נראה שונה ככל שמזדקנים?".


וואלה! סלבס עברה בחייה עשרות טיפולים קוסמטיים אבל אף אחד מהם לא עזר לה.


רכלו על הפנים האמיתיות של רנה זלווגר בפייסבוק

רנה זלווגר. GettyImages
מצא את ההבדלים. זלווגר לפני ואחרי/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
תזכורת. כך היא נראתה פעם/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
את נראית מעולה, חמודה. זלווגר לפני כשבוע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully