וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: רובי וויליאמס מצלם את אשתו בחדר הלידה

שירות וואלה! סלבס

28.10.2014 / 10:22

הזמר הבריטי שעתיד לבקר בישראל, העלה לרשת סדרת צילומי וידאו די קשים - בהם הוא "תומך" באשתו בחדר הלידה, בזמן שהיא מביאה לעולם בייבי חדש. צפו בווילאמס, אב טרי. וואלה! סלבס לוחצת

רובי וויליאמס. טוויטר, צילום מסך
לידה? בקלי קלות. רובי וויליאמס עם אשתו איידה פילד/צילום מסך, טוויטר

רובי וויליאמס נרגש מלידת בנו? כנראה שכן, אחרת איך תסבירו את שלל הסרטונים, התמונות והתיעוד האינטנסיבי של הרגע הכל כך פרטי בחייו של הכוכב הבריטי, כפי שפרסם אתמול (ב') ברשת.

הזמר המפורסם, שעתיד להגיע בעוד מספר חודשים לביקור והופעה בישראל, העלה אמש לרשת סדרה של סרטונים בהם הוא נראה בחדר לידה לצד אישתו, איידה פילד, כשזו מחכה לתינוק שיצא לאחר מספר שעות לאוויר העולם. נכון, התוצאה היא יותר ביזאר מאשר זוהר.


עוד סיפורי סלבס:
הקמפיין החדש של יעל בר זוהר
לא תאמינו מי גרה בדירה של נינט טייב!
ישראל אטיאס לוהט באימון ריצה בפארק

זה התחיל אופטימי...

המשיך קצת פחות נעים

וויליאמס, בן ה-40, ואשתו (35), שהו במשך שעות ארוכות בחדר הלידה בבית החולים שבלוס אנג'לס - מה שכנראה עורר את הצד היצירתי של מר "איינג'לס", שהחליט לשעשע את עצמו ואת האישה שלצידו. בסרטונים, נראית פילד כשהיא מענטזת בשמחה, רגע לפני שהיא מקבלת טיפול באפידורל, גונחת מכאב, נראית כאילו חבטו בה עם אלה או סתם נאנחת בייאוש, במשך שעות הלידה הארוכות.

כאן, הרופא נכנס לתמונה!

במקביל, הכוכב האנגלי מסביר ש"מעולם לא הייתי מאוהב יותר וגאה יותר באישה הזו, מכפי שאני כעת. היא מדהימה". תוך כדי, הוא התייחס בסרטונים גם לאיבר המין שלו (אה, הוא זה שאשם בהריון?), נבהל מהליך פקיעת המים שהרופא מבצע באשתו על מיטת בית החולים (כן, מול העדשה) ורוקד לצלילי המוזיקה שלו. נהדר ומחריד.

אאוץ', רובי וויליאמס מנסה לתמוך

וויליאמס ופילד (כוכבת טלוויזיה אמריקנית), נשואים כארבע שנים, שבמהלכן הביאו לעולם את בתם הבכורה טדי (שכיום כבר חוגגת שנתיים). כעת, רק נותר לגלות איך קראו ליורש העצר הצעיר – שמאוד יכול להיות שיגיע עם אבאל'ה להכיר מקרוב את ארץ הקודש ב-2015.


כאשר וואלה! סלבס הגיחה לאוויר העולם, צעקו לאמא שלה "קונגרג'וליישנז, יצרת מפלצת!".


רכלו על תיעוד הלידה הביזארי של רובי וויליאמס בפייסבוק

רובי וויליאמס. טוויטר, צילום מסך
הנה האב הנרגש. רובי וויליאמס/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully