וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קייטי פרי

שירות וואלה!סלבס

24.10.2014 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# קייטי פרי בכלל נולדה בשם קתרין אליזבת' הדסון בקליפורניה, למשפחה ממוצא פורטוגזי וגרמני, לשני הורים שהם כמרים שהיגרו לארצות הברית. כבר כילדה, קתרין נהגה לשיר בכנסיה עד אשר מלאו לה 17. כנערה הוחתמה בחברת תקליטים והוציאה אלבום פופ נוצרי תחת השם האמיתי שלה. בראיונות עבר סיפרה פרי, שאת ילדותה העבירה תחת חינוך נוצרי נוקשה, כך שלא אפשרו לה לקרוא את ספרי "הארי פוטר" ולא לראות סדרות טלוויזיה כמו "הדרדסים" (צחוק הגורל גרם לכך שלבסוף היא שיחקה את דמותה של דרדסית בסרט הקולנוע שיצא לפני מספר שנים).

# ישנן סיבות רבות שאפשר להסתבך בהן בבית ספר אבל נדמה שהדרמה של קייטי בימי הלימודים, שוברת שיאים חדשים. פרי סולקה מבית הספר בו למדה, אחרי שנתפסה בזמן משחק בהפסקת הצהריים, כשהיא מדמה יחסי מין עם עץ בחצר. כן, בדיוק מה שקראתם! "הייתי בכיתה ו' והושעתי מבית הספר אחרי שדימיתי קיום יחסי מין עם עץ", שחזרה לאחרונה, "שיחקנו במיתולוגיה היוונית ואני הייתי אפרודיטה, מי שהיה אמור לשחק את אהוב ליבי נעדר אז השתמשתי בעץ".

קייטי פרי לובשת אוסקר דה לה רנטה. GettyImages
מה עשית עם העץ?! קייטי פרי בשמלה של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

# אחד התחביבים הגדולים של פרי הוא לנקות! לא לשם מירוק וצחצוח הבית, אלא בשביל להרגע. פרי אוהבת לשאוב אבק, לטאטא את הרצפה - פעילות שמרגיעה אותה בתקופות עמוסות. פרי גם ידועה בחיבתה להגיינה אישית מאוד קפדנית ומתוארת כ"מצחצחת שיניים כפייתית", מה שמסביר את השיניים הלבנות כפנינה שלה. כמו כן הזמרת הודתה שהיא לוקחת כל יום מנה של 26 ויטמנים!

# לקייטי פרי יש חתולה בשם "קיטי פורי" (Kitty Purry) מין משחק מילים על "חתולה" והגרגור של החתול... לחתולה, אגב, יש בלוג משלה.

# קייטי מחזיקה ברשותה חתיכות משיערן של טיילור סוויפט ומיילי סיירוס (!)... כן כן, הזמרת חובבת הפאות לא מתכוונת להשתמש בשיער של הדיוות ליצירת תסרוק חדשה (או לשם כישוף כלשהו) אלא פשוט כמזכרת. פרי חשפה שבפעם הראשונה שהופיעה בטקס הגראמי היא חלקה חדר הלבשה עם סיירוס וסוויפט, אז "ביקשתי מהן חתיכה משיערן שזה הכי קריפי אבל כל כך מגניב!". יותר מאוחר הוסיפה שאת חתיכות השיער קשרה בסרטים לשיער והיא שומרת אותן בארנקה. מה שתגידי.

קייטי פרי לובשת פראדה. GettyImages
ושיער של אתי לוי, יש לך? קייטי פרי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully