וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ישראל אטיאס מראיין את חן אמסלם

ישראל אטיאס | צילום: רובי קסטרו

13.10.2014 / 0:31

מעניין אתכם לדעת מה חן אמסלם חושבת על חתונה? האם היא תסכים להצטלם בעירום ומה היא באמת חושבת על נינט טייב? החלטתי לערוך עימה ראיון קצר ומגניב. שווה צפייה. וואלה! סלבס אילנה דיין

עריכה: מאיה בן ניסן

במאי: דובי קליין

תודו שהתגעגעתם אליי, נכון? אז הנה ישראל אטיאס חוזר ובגדול! במסגרת ההשתלטות שלי על וואלה! סלבס ובמסגרת העובדה שבתור העורך של האתר, מותר לי לעשות הכל, החלטתי לזמן את חברתי הטובה ואחותי בדם - חן אמסלם - לראיון קצרצר על החיים. במסגרת הראיון העליתי חמישה נושאים שלדעתי הכי מעניינים. אתם מוכנים?
.

ישראל אטיאס, חן אמסלם. ראובן קסטרו
שיחה בין חברים. ישראל וחן/ראובן קסטרו

1. קריירה - רבים מכם לא יודעים, אבל את חן שלפו מבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין שלושה חודשים לאחר שהתחילה לשחק, "עשיתי שלושה אודישנים, האודישן השלישי היה 'זגורי אימפריה'... אני בכלל הלכתי לתפקיד של ליזי שנינט כ=עושה, זו היתה תקופה שהיא עבדה על אלבום אז היו לה בעיות לו"ז.. אז ככה, היא הורישה לי את התפקיד".

2. פרסום - בתור חבר של שוגה, אני יכול להעיד שהיא לא השתנתה ולו בטיפה. אגב, גם היא חושבת ככה, "נשבעת שאני מרגישה שלא השתניתי בכלום, חוץ מכשאני אירועים שאני הולכת לאירועים ואני יודעת שמצלמים אותי אז אני חושבת מה אני אלבש, אבל גם כשהייתי יוצאת למועדון עם חברות שלי, הייתי חושבת מה אני אלבש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ישראל אטיאס, חן אמסלם. ראובן קסטרו
"נינט הגישה לי את התפקיד"/ראובן קסטרו

3. הערצה - הרי אי אפשר להתפרסם מבלי שיהיו לך מעריצים, לא פעם אני וחן נתקלנו בגלי הערצה מטורפים, אבל זה בא עם התפקיד, לא? "תודה לאל. אני מקבלת את זה באהבה רבה, אני מחבקת אותם, הם מקסימים.. אתה יודע יש מקרים קיצוניים שאני באירוע ואוכלת ועומדים לי מאחורה הילדים שרוצים להצטלם, עד לאוכל!".

4. אהבה - לא כולם יודעים את זה אבל חנה המתוקה יוצאת כבר די הרבה זמן עם יוצר הסדרה 'זגורי', הלא הוא מאור זגורי, ותירגעו, הם התחילו לצאת הרבה אחרי שהיא לוהקה לסדרה. "פשוט זה קרה בסט. אני קצת התחלתי איתו, אני לא חושבת שהוא כל כך ספר אותי, אבל זה היה שווה את זה".

ישראל אטיאס, חן אמסלם. ראובן קסטרו
"עד האוכל!"/ראובן קסטרו

5. זגורי - אי אפשר בלי לשאול על הסדרה שחשפה אותנו לכל העולם הזה. "היתה לי חוויה מושלמת, מדהימה, מלמדת, מחכימה, מרגשת, הכרתי אנשים, הכרתי חברים.. נשארו לי הרבה חברים על הסט".

בסיום הראיון, החלטתי לערוך איתה משחק אסוציאציות קטן ומשעשע. רוצים לדעת מה האסוציאציה שעולה לה כשאומרים מילים כמו: נינט טייב, אופנה, עירום, שיער, משה איבגי ועוד.. יאללה תצפו בראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully