וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של ישראל בוחרים: את מי ירצו לארח בסוכה?

ישראל אטיאס

7.10.2014 / 13:53

העורך האורח של וואלה! סלבס סקרן לדעת את מי כמה מחבריו לביצת הבידור היו שמחים לארח בחג, אז מי יכול לומר לו לא. את מי בחרו עפר שכטר, שני כהן ומיכל אמדורסקי כאושפיזין בסוכה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם המפורסמים מתארחים בדרך קבע במדורי הרכילות, אז למה שלא נבדוק איתם את מי דווקא הם היו שמחים לארח לכוס קפה, משחק באתרוגים ואולי גם עוגת רימונים עסיסית - תחת הסכך הפרטי והמקושט שלהם?

לכבוד החג, שלחתי את החברים בוואלה! סלבס לבחון עם כמה אנשים נוצצים בביצת הבידור הישראלית (אנשים שאני באמת אוהב מכל הלב) - את מי היו רוצים לראות בסוכה שלהם. לא ציפיתי, אבל חלק מהתשובות שנתנו מפתיעות, אבל ממש.

רוצים עוד רכילות?
פרויקט מיוחד: ישראל אטיאס משתלט על וואלה! סלבס

הבחירה של מיכל אמדורסקי | סבתא ז"ל

"הייתי שמחה לארח מתחת לסכך את סבתא שלי ז"ל... סתם כי אני ממש מתגעגעת ובא לי לקשקש איתה".

הבחירה של דנה אינטרנשיונל | מי שנפגע ממני

"הייתי מזמינה את כל מי שפגעתי בו השנה בשעה שבה רתחתי. לא התכוונתי. כשאני רואה את עצמי במצבי עצבנות, אני ממש נבהלת - אז הייתי רוצה לכנס את כולם בסוכה אחת ולבקש מהם סליחה. אבל לא נראה לי שיש סוכה גדולה מספיק עבור כולם".

הבחירה של עפר שכטר | אמא שלו ז"ל

"הכי קל, הייתי מארח בסוכה שלי את אמא שנפטרה. רק כי אני מתגעגע".

הבחירה של הראל סקעת | פרדי מרקורי

"מעבר לזמר מצוין שהייתי זוכה לארח בסוכה, פרדי מרקורי הוא אחד הפרפורמרים הגדולים בתולדות המוזיקה. ככזה הייתי רוצה לקבל ממנו איזה טיפ או שניים... וגם לספר לו איך הוא הקדים את זמנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בוחן פתע, עפר שכטר. עידו שחם
זכרונות מן העבר. עפר שכטר/עידו שחם

הבחירה של לירון ויצמן | הורים שכולים

"הייתי מזמינה את ההורים השכולים של חללי מבצע 'צוק איתן', אלה שנאלצים להתמודד עם תקופת החגים בפעם הראשונה בלי יקיריהם. הם לא יוצאים לי מהראש. לא שאגב יש לי משהו חכם או מעודד לומר להם, אבל אם הייתי יכולה לחזק אותם איכשהו, הייתי שמחה לעשות את זה".

הבחירה של ליאור נרקיס | ראש הממשלה נתניהו

"הייתי מזמין את בנימין נתניהו לסוכה. ראשית, הייתי רוצה להביע את הערכתי אליו ואל תפקודו בכלל ובתקופה האחרונה בפרט. לעמוד בראשה של מדינה עם מצאיות לא פשוטה, איומים בטחוניים והחלטות הרות גורל - בעיניי זה ראוי להערכה עצומה. אשמח לשאול אותו כמה שאלות, דווקא בפן האישי ולא המקצועי. זו יכולה להיות שיחה מרתקת מאוד".

הבחירה של אנחל בונני | מרלון ברנדו

"הייתי מביא לסוכה את השחקן האגדי מרלון ברנדו. הוא פשוט ההשראה שלי לאורך כל הקריירה".

הבחירה של שני כהן | מילי אביטל

"האמת היא שהייתי מארחת את השחקנית הישראלית מילי אביטל והמשפחה שלה. בימים האחרונים היא הגיעה לארץ ונכנסנו למרתון חזרות קדחתני לקראת צילומי סדרה בסוף החודש. אנחנו מתות לשבת לקפה בשקט, בלי לחשוב על כלום אבל כל רגע שלנו יחד מוקדש לעבודה. התאהבנו אחת בשנייה ממבט ראשון הייתי רוצה שנעצור רגע ושתהיה לי אושפיזה. כנראה שלא יקרה, אלא רק אחר כך... אבל אז כבר יהיה חנוכה. לא נורא, נדליק חנוכייה יחד, גם משהו. הסביבונים עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully