וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא אדון, זו גברת: ברוס ג'נר הופך לאישה?

שירות וואלה! סלבס

6.10.2014 / 10:09

למרות שמשפחת קרדישאן מכחישה, קשה שלא לתהות - האם האב החורג נמצא בעיצומו של תהליך לשינוי מין? השבוע, ברוס ג'נר צולם במהלך בילוי לילי במראה מבלבל. מאוד. וואלה! סלבס הכי בעד

ברוס ג'נר. ספלאש
היי בובה. ברוס ג'נר השבוע/ספלאש

לידיעת קים קרדשיאן: בזמן שאת עסוקה בדילוגים בין תצוגות אופנה לאירועים חברתיים אחרים - אביך החורג, ברוס ג'נר, זה שגידל אותך כמעט כל חייך, עובר תהליכים כלשהם בגופו. או במילים אחרות, יותר ויותר אנשים מלחששים שאביך עובר תהליך לשינוי מין. כך שבקרוב, למעשה, יהפוך להיות אמך החורגת. OMG.

למרות הכחשות רבות ונשנות מצד המשפחה הכי טראשית על המסך הקטן - קשה שלא לתהות מה עובר על אב המשפחה. בתמונות שפרוסמו מעבר לים, נראה ברוס כשהוא מתהדר במראה נשי לכל דבר.


רוצים עוד רכילות?
הקמפיין החדש של גלית גוטמן, ישראל אטיאס ורותם סלע
אני לא מדונה! מי הציק לשרית חדד?

ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
כך זה נראה, פעם. ברוס וקריס ג'נר/GettyImages

ג'נר (64), שהגיע בסוף השבוע האחרון להופעה של אלטון ג'ון בלוס אנג'לס כשהוא מלווה בבנו ברנדון ואשתו ליה, משך לא מעט מבטים. הספורטאי האולימפי לשעבר, הגיע בשיער פזור וחלק פלוס עגילי יהלום תואמים, ולא ממש השאיר מקום לדימיון לגבי התהליך שהוא עובר.

רק לאחרונה הודיעו ברוס וקריס כי הם נפרדים ומסיימים את הנישואים אחרי כ-22 שנים של זוגיות. בנוסף, דיווח כי אב המשפחה עבר לפני חודשים ספורים תהליך קוסמטי לשיוף הגרוגרת שלו - מה שגרם לאתרי הרכילות מעבר לים לתהות האם הוא החליט לעבור תהליך לשינוי מין. ובכן, אתם תשפטו לגבי התשובה.


וואלה! סלבס מברכת כל אדם שמחליט לעבור ניתוח לשינוי מין. לצערה, לה לא היה מספיק כסף לזה, אז היא נשארה חצויה.


רכלו על ברוס ג'נר, ספק ילדה ספק אישה, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully