וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב רווק: ליאונרדו דיקפריו זרק את החברה

שירות וואלה! סלבס

6.10.2014 / 10:45

טוני גארן, ברוכה הבאה למועדון האקסיות הנוצץ של דיקפריו. על פי הדיווחים, השחקן ההוליוודי עשה לדוגמנית הצעירה את ה"רפאלי" וניפנף אותה לטובת מישהי חדשה. וואלה! סלבס ממחזרת

ליאונרדו דיקפריו, טוני גארן. ספלאש
ביוש, בלונדי. ליאונרדו דיקפריו עם טוני גארן בקיץ האחרון/ספלאש

מועדון קטן, אקסקלוסיבי שכולל רק את הנשים היפות והנוצצות בעולם, צירף לאחרונה חברה חדשה לשורותיו - מועדון האקסיות של ליאונרדו דיקפריו, אחד הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, שככל הנראה נפרד מהדוגמנית שאיתה בילה בשנה וחצי האחרונות, טוני גארן.

על פי הדיווחים בצהובונים מעבר לים, ליאו בן ה-39 זרק בחודש שעבר את הדוגמנית הגרמנייה בת ה-22, אך כבר מבלה יחד עם בחורה צעירה חדשה.


עוד סיפורים נוצצים:
בעלה של דוגמנית התאבד כי בילתה עם ליאונרדו דיקפריו?
הקמפיין של גלית גוטמן, רותם סלע וישראל אטיאס
ברוס ג'נר-קרדשיאן הופך לאישה?

ליאונרדו דיקפריו. splash
אהבה, כל כך חמקמקה!/splash
ליאונרדו דיקפריו. splash
כפרה, זמנך עבר. דיקפריו וגארן מאוהבים, לפני כחצי שנה/splash

גארן הבלונדינית, נראתה צמודה לדיקפריו במהלך חופשות חמימות ונופשונים רבים שהעבירו יחד במהלך השנה האחרונה. עם זאת, הפעם האחרונה שבה תועדו צמודים, היתה בתחילת חודש ספטמבר האחרון - רגע אחר כך, על פי השמועות, נוצרה מחלקות בין השניים שהחליטו לפרק את החבילה הזוגית. או שהכוכב פשוט החליט לבחור צעירונת חדשה מקטלוג ההלבשה התחתונה של "ויקטוריה'ס סיקרט", כזו מסתורית שהשתחלה לרכב שלו בתום הופעה שבה בילה בסוף השבוע בהוליווד.

בכך, גארן ככל הנראה מצטרפת לשורה של נשים לוהטות שחלקו עם דיקפריו רגע רומנטי או שניים בעבר. השחקן, שטען כי הוא מחפש בבחורה "ענווה, הומור ולא הרבה דרמה", ניהל מערכת יחסים ארוכה עם ג'יזל בונדשן בין 2001 ל-2005.

אחר כך, הגיעה כמובן בר רפאלי שנצמדה אל הבחור למשך שש (!) שנים - אז החליטו לשבור את לבה ועבר לשחקנית בלייק לייבלי. עוד לפני שהתחיל עם גארן הנטושה, הספיק לבלות גם עם הדוגמנית ארין הית'רטון, איתה יצא מסוף 2011 ועד סוף 2012. כעת, לבחורה הבאה.


למרות שיני הסוס, שיער המטאטא, עור החטטים והעובדה כי לא עברה את גובה 1.60, וואלה! סלבס מציעה את עצמה לתפקיד החברה של ליאו. מתאים?


רכלו על האקסיות של ליאו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, אקסית מפורסמת. ליאו דיקפריו עם בלייק לייבלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליאונרדו דיקפריו עם בר רפאלי במשחק הלייקרס, לוס אנג'לס, אפריל 2010. Noel Vasquez, GettyImages
אה, נכון, גם היתה לדיקפריו אחת, בר רפאלי/GettyImages, Noel Vasquez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully