וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מגלים: ממי הם צריכים לבקש סליחה?

3.10.2014 / 3:24

אליאב צריך להתנצל בפני דנית, שצעקה על אלדד שלא דיבר עם אחי. רגע, איך איילת זורר קשורה לעניין? לכבוד יום הכיפורים, כמה אושיות ביצה מספרות על מה הן סולחות. וואלה! סלבס חסד

צילום: דייב שחר, עידו שחם. עריכה: אביתר חלימי. בהכנת הכתבה השתתפה מאיה בניטה

תקופת יום הכיפורים היא הזמן לסלוח ולשכוח, להתענות ולשנות, אבל האם גם כוכבי הביצה עושים את אותו הדבר? מזל שוואלה! סלבס בחנה את הסוגיה מקרוב, עם כמה מהאנשים שאתם מכירים ממדורי הרכילות. אז כצפוי, זוכת "האח הגדול" טל גלבוע, מאמינה שעל העולם להתנצל בפני בעלי החיים שהוא נוהג לאכול. לעומתה, השחקנית איילת זורר בחרה לומר סליחה ל"כל האנשים הקטנים בדרך, שאתה מפספס ולא יודע שדרכת, דחפת, מיהרת". אוקיי.

הדי ג'יי סקאזי בחר להתנצל בפני כל מי שאי פעם לא הבין את הבדיחות של, בעוד שפליטי הריאליטי עינב בובליל ואלדד גל-עד רצו לבקש מחילה (כל אחד בנפרד) מכל מי שאי פעם פגעו בו. אחי נתן, ביקש את סליחתה של האקסית שלו ורק פנינה רוזנבלום מסבירה כי לדעתה היא "אדם טוב. אני לא חושבת שיש מישהו שאני צריכה לבקש ממנו סליחה". אבל מי צריך לבקש ממנה סליחה? אל תשאלו!

סליחה סלבס כיפור. דייב שחר
אבינו מלכנו, עשה עימנו צדקה וחסד! רוזנבלום, גרינברג ובובליל/דייב שחר

כשזה מגיע לאנשים מגיעה להם התנצלות, אז יוצאת "האח הגדול" לינור שפר, מפנה את האצבע המאשימה לדיירי בית "האח הגדול" שחייבים לה סליחה. סקאזי בא בטענות לחברת הכבלים, כאשר מיקיאגי מסביר שיש הרבה "אבל זה לא רלוונטי. הם פשוט לא קיימים בעולם שלי יותר. מי הם? מי זוכר".

ומה קורה עם המשולש הרומנטי מהריאליטי, דנית גרינברג, נופר מור ואליאב אוזן? בעוד שהבלונדינית מאמינה שיש כאלה שצריכים להתנצל בפניה (אהמ...), מור לא צריכה להתפייס עם אף אחד שלא מרגיש שצריך לבקש את סליחתה ואליאב מדבר רק על הירידה במסת הגוף שלו. נו באמת.


וואלה! סלבס שוכחת, אבל לא ממש סולחת. ביוש.


זכאים להתנצלות ממפורסם? ספרו על זה בפייסבוק

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully