וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום! ג'ניפר לופז עברה תאונת דרכים

שירות וואלה! סלבס

29.9.2014 / 10:14

ג'יי לו למדה שאם שותים לא נוהגים בדרך הקשה, כאשר נהג שיכור התנגש ברכב בו שהתה - בשעה שעמדה והמתינה לאור ירוק. אל דאגה, לישבן של מיס לופז שלום. וואלה! סלבס בטיחות

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
אני בסדר! הסלפי של ג'ניפר לופז אחרי התאונה/צילום מסך, אינסטגרם

זה עשוי היה להסתיים בדרך אחרת לגמרי, אבל תאונת הדרכים שעברה ג'ניפר לופז בלוס אנג'לס נגמרה בלי נפגעים רק בדרך נס. הזמרת/ שחקנית/ בעלת הישבן הכי מפורסם בתעשיית הבידור - עברה אתמול (א') תאונה לא נעימה, בשעה שבילתה על הכביש יחד עם שני ילדיה וחברתה השחקנית ליאה רימיני (על תקן הנהגת), לאחר שנהג שיכור התנגש ברכבה החדש. אאוץ'.


עוד סיפורים נוצצים:
אפרת גוש מטיילת עם התינוק ומעשנת
אילנית לוי ואלירז שדה על הריון: "בעזרת השם"
אנה, שומעת? החברה החדשה של איתי תורג'מן

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
הילדים החמודים. השלום להם/צילום מסך, אינסטגרם

לופז ששהתה באזור מאליבו, שם צילמה סלפי עם ילדיה בדרכים (ראיתם את הריפוד עם הלוגו שלה?), נפגעה לאחר, שעל פי הדיווחים, אדם שנהג ברכבו תחת השפעת אלכוהול, פגע בעוצמה בחלק האחורי של המכונית, בה שהתה עם קרוביה. רגע אחרי שהתקשרה למשטרה המקומית והתלוננה על הפגיעה המלחיצה, צילמה סלפי יחד עם רימיני, כדי להרגיע את העולם ולבשר לכולם שלאחוריים שלה שלום.

"חיכית ברמזור, לפני שאידיוט שיכור נכנס בכלי החדש שלי", כתבה מיס ג'יי לו בצירוף התמונה החושנית מתוך המכונית, "תודה לאל שכולם בסדר". הכל, בצירוף התגיות "אם שותים לא נוהגים", "מקללת את הטיפש" ו"השכונה יצאה החוצה". סוף טוב הכל טוב - מספר דקות לאחר שהוגשה התלונה, הנהג נתפס ונלקח למעצר, שם נחקר על תאונת הפגע וברח.

כשהיא יוצאת, וואלה! סלבס לא שותה שום דבר מלבד תערובת חלבונים בטעם עמבה. דלישס!


אחלו לג'יי לו רק בריאות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully