וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל, שומעת? מה אלדד גל-עד אוכל בחג

25.9.2014 / 0:31

אילנית לוי חושפת מה היא רוצה לכבוד השנה החדשה, מי אוכל לאיתי תורג'מן את הראש ולמה לינור שפר לא מצליחה להחליט בין גפילטע פיש לחריימה? צפו וגלו. וואלה! סלבס דובשניות

צילום: עידו שחם, דייב שחר ואבי כהן. עריכה: מאיה בן ניסן. בהכנת הכתבה השתתפה מאיה בניטה

מה קניתם למפורסמים החביבים עליכם לקראת ראש השנה - יהלומים, זר פרחים או דווקא אריזת שוקולד מתוקה? שימו לב, כי אילנית לוי בכלל תשמח לשעות שינה, אפילו אם לא יגיעו באריזת מתנה. אולי כדאי שתספר על זה לליהיא גרינר, שתשמח להיכנס להריון וללדת ילד נוסף לשנה הקרובה.

נטלי דדון מספרת כמה היא צריכה (עוד) חופשה בחו"ל, ממש כמו ירדן הראל ואחי נתן, שאחרי ההשתתפות ב"האח הגדול" רוצה לבלות בטיול חופים ארוך. מיקיאגי ישמח לסט סבונים (זול!) ואנה בול מבקשת רכב חדש (יקר!). לעומתם, ליאון רוזנברג ישמח להמחאה מההורים, בעוד שאלירז שדה יקבל כל צורת תשלום - כל עוד מדובר בדינרוס. רק לירז דרור תשמח לקבל כל דבר שתביאו לה. ברצינות?

רוחב ראש השנה סלבס. עידו שחם, עיבוד תמונה
הדודות הפולניות אוכלות לכם את הראש? אלדד גל-עד ואילנית לוי/עיבוד תמונה, עידו שחם

וואלה! סלבס מאוד שמחה לשמוע מה הסלבס מעדיפים בחג המרגש - שהדודות הפולניות יאכלו להם את הראש, או לטעום כמנהג החג, ראש של דג? אלירז בחר בדודות, דנית גרינברג לא רוצה אף אחד מהם, דדון חוששת מהקלוריות, בעוד שאלדד גל-עד לא יגע בראש של דג מטעמי טבעונות, ממש כמו טל גלבוע, שאצלה אין לא דודות ולא ראש של דג. בכל זאת, המעמד מחייב.

איתי תורג'מן, אגב, טוען שאי אפשר לאכול לו את הראש, כיוון שכבר אכלו אותו מספיק בעבר - למרות שהוא דוגם גפילטע פיש לפחות שלוש פעמים בשבוע. אבל שום דבר לא הכין את יוצאת הריאליטי לינור שפר לשאלה איזו צורת בישול של דג היא אוהבת יותר, גפילטע פיש עם חזרת כמנהג אשכנז, או חריימה אסלי על פי מיטב המסורת של עדות המזרח. אולי זו הסיבה שפעם בחרה בבישול של סבתא מאירופה, אבל באיוונט אחר בחרה דווקא באופציה החריפה כזו שמועדפת עליה.

ומה כולם מאחלים לכם לשנה הקרובה? שימו לב, אילנית לוי, דדון, גל-עד ואיילת זורר הלכו על האופציה הפופולרית - שקט ושלום במדינה. אחי בחר באהבה חדשה בחייו, גרינר בהצלחה עסקית, דנית רוצה לחזור לשגרה (היוש, אליאב) ורק אלירז הלך על האופציה המעשית - תוספת של 20 עד 30% בהכנסות שלו, שיגרמו לו לשנה מתוקה. פאן!


וואלה! סלבס מאחלת לכם לאכול הרבה סילאן בשנה החדשה. מתוק ודביק, ממש כמוה אחרי שסיימה דיאטת שוקולד.


רכלו על השנה הבאה של כל הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully