וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי ואלירז שדה על הריון: "בעזרת השם"

29.9.2014 / 1:03

הזוג הנוצץ של הביצה המקומית, מספר בראיון זוגי על התקופה שבילו בנפרד כאשר לוי צילמה את "היחידה", על כך ששדה זלל בחופשה בתאילנד ועל הרצון בילד משותף. וואלה! סלבס משעשעת

צילום: עידו שחם , עריכה: מאיה בן ניסן

כמה חמודים אילנית לוי ואלירז שדה יחד? כנראה שמאוד, כיוון שמאז ששבו ארצה מחופשה משפחתית עם ילדיה של המנחה בתאילנד - הם לא חוששים להגיע לאירועים נוצצים במשותף ואפילו מתראיינים יחד. כן, גם על נושאים בינו ובינה, כמו אירוסים והריון שיהיה, או שלא. מרגש!

הבויפרנד של "האקסית של" (אייל גולן, אבל הוא כבר היסטוריה), מספר שבתקופה שבה צילמה לוי את הריאליטי הצה"לי "היחידה", היה לו "קשה מאוד, בכיתי הרבה ובעיקר פעלתי כמגז'דר (מקונן על מישהו שמת)", צחק, "היה לי קשה. טבע בן או בת הזוג, הוא כשאחד נוסע השני צריך לעשות 'רגשי'. אם לא עושים רגשי, חסר משהו", הסביר המגיש המצחיק.


עוד סיפורים נוצצים:
אילנית לוי בריאליטי חדש: ”כל היום רבנו!”
מרגול התאבדה? הזמרת מגיבה לשמועות
שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי בהריון

אילנית לוי, אלירז שדה. צילום מסך
טפו, טפו. אילנית לוי ואלירז שדה/צילום מסך

אחרי שראה את התוצאה על המסך, איך אילנית שרה לדעתו? התשובה של אלירז רומנטית להפליא. "האמת, למי שיצא לו להאזין לה... יודע שזה לא באמת מה שהיא יכולה. שהיא יכולה הרבה יותר, אבל זו היתה במה טובה לכל היכולות האלה. וירטואוזיות על הבמה - זה המקום שלה". כולם יחד, הווו.

וכעת, שימו לב איך הגיבו השניים על השאלה האם ידבקו בהריונות של הביצה ויבאו בעצמם צאצא משותף לעולם. "לא חשבתי על זה", סיפרה אילנית בתמימות. אז, אלירז פנה בקריאה נרגשת לוואלה! סלבס ואמר שבפעם הקודמת ששוחחה איתה - אמרה שהעלתה כמה קילוגרמים במהלך הנופש בתאילנד. "היא לא שמנה חבר'ה, היא באותו המשקל, שחררו."

"בחורות רזות יכולות ללכת עם שמלה רחבה ולהרגיש טוב", הסביר הבחור, בעוד שאילנית גילתה ש"עשיתי לו את המוות". ובכל זאת, מה עם צאצאים בקרוב? "בעזרת השם", איחלה לעצמה לוי. אמן.


וואלה! סלבס מתפללת לילדים קטנים בקרוב. אבל אם לא שלה, אז לפחות למיסי האוגרת שלה.


רכלו על הזוגיות של אילנית ואלירז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully