וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית ואברהם גרנט מתגרשים

וואלה! סלבס

18.9.2014 / 20:41

אחרי לא מעט שנות נישואים, זוגיות מתוקשרת ושני ילדים, החליטה מגישת הטלוויזיה ומאמן הכדורגל הבינלאומי לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים. וואלה! סלבס עצובה

צופית גרנט עם בעלה אברהם גרנט. קובי אליהו
בזמנים טובים יותר/קובי אליהו

נראה שאת הפרידה הזו לא ניתן היה לחזות: אברהם גרנט, שנחשב לאחד ממאמני הכדורגל הטובים בכל הזמנים ואישתו, מגישת הטלוויזיה הכי נועזת על המסך - צופית גרנט, החליטו לפרק את התא המשפחתי ולהיפרד כידידים.

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס, כי אברהם (59) וצופית (49), ידעו עליות וירידות ביחסים שלהם, החליטו שעם כל הכבוד לאהבה ולמשפחה - הם מעדיפים לחיות בנפרד ולהמשיך איש איש בדרכו.

השניים, הכירו ב1993, ונישאו אחרי שלושה חודשים בלבד. זמן קצר לאחר מכן, הביאו לאוויר העולם את שני ילדים רומי ודניאל, שגם נחשפו לא מעט פעמים לתקשורת וסיפרו על התא המשפחתי שלהם.

צופית גרנט, אברהם גרנט. ניר פקין
עצוב. אברהם וצופית/ניר פקין

ב-2007 התמנה גרנט להיות מאמן נבחרת צ'לסי, מה שהוביל את כל המשפחה לעבור לממלכה הבריטית. לאחר תקופה באנגליה, התפרסמו תמונות של המאמן כשהוא יוצא מבית בושת - דבר שעורר מהומה בתקשורת העולמית והארצית. צופית, מיד יצאה להגנתו ואמרה: "אנחנו לא צריכים להסתיר שום דבר, אברהם הלך ביודעין, באמצע היום, לקבל מסאז' תאילנדי ולא לבית זונות"‏.

רק לאחרונה, השתתפה גרנט בתכנית של מושיק גלאמין, וסיפרה שהעובדה שאברהם נמצא רחוק מהבית לא ממש עוזרת ולפעמים אף מקשה, אך למרות הכל הוא שותף לכל מה שקורה תחת קורת הגג שלהם. כזכור, לאחרונה עבר גרנט לתאילנד, על מנת לאמן את קבוצת הכדורגל. מקורבים לשניים מספרים כי זה, ככל הנראה, מה שהביא להחלטה הקשה.

צופית ואברהם מסרו בתגובה: "לאחר 22 שנות נישואין וחברות, שבהן הקמנו ביחד משפחה נפלאה וגידלנו שני ילדים מדהימים, דניאל ורומי - קיבלנו החלטה משותפת להיפרד בחיי הנישואין, אך להמשיך ביחד כהורים וכחברים טובים לתמיד.
מעולם לא הפסקנו לאהוב ובדרך שבה ניהלנו את הפרידה גם לעולם לא נפסיק?.

וואלה! סלבס שוקלת ללכת להציע לצופית חברות. סתם כי היא אוהבת נשים חזקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully