וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על הנסיך הארי

שירות וואלה! סלבס

19.9.2014 / 1:34

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# מי לא חולם להיות הנסיך הארי? או לפחות להיות לצידו. לרגל יום הולדתו ה-30 של הג'ינג'י הכי לוהט בעולם, הגיע הזמן שתגלו כמה עובדות מעניינות עליו, שחלקןאולי יגרמו לכם לקנא בו יותר. כמו למשל, העובדה שלרגל יום הולדתו, קיבל הנסיך ירושה מאימו המנוחה - סכום צנוע של עשרה מיליון פאונד. ככה בקטנה.

# אם לא די בכך, בצוואה שלה, כתבה הנסיכה דיאנה שביום הולדתו ה-30 של הנסיך הארי, הוא ואחיו יקבלו את כל נדוניית החתונה שלה, פלאס כל התכשיטים שלה פלאס כל הבגדים שלה. מה שבטוח - הנשים של השניים יהיו מאוד מאוד מאושרות, שהרי ליידי די היתה ידועה בסטייל שלה.

# אם כבר בנשים של הנסיכים עסקינן, קבלו פרט שלא היה עובר בשקט ביהדות: האקסית של הארי, הלא היא קרסידה בונאס, היא למעשה קרובת משפחה של הנסיך. אם לדייק, היא בת הדודה מדרגה תשיעית של הנסיך, מהצד של המלך צ'ארלס השני. מרתק.

הנסיך הארי באקדמיה הצבאית של קולורדו ספרינגס, ארה"ב. מאי 2013. רויטרס
הורס! הנסיך הארי/רויטרס

# לצערכם, כמו גם לצערה של וואלה! סלבס, לא תראו כאן תגובות של הנסיך הארי. למה? לא, לא בגלל שהוא לא קורא עברית, אלא מהסיבה הפשוטה שגם הוא וגם אחיו וויליאם נמנעים מלקרוא ידיעות עליהם. גם אם הן ממש מפרגנות ואוהבות? מתברר, שהשניים מתעלמים מכל כתבה ששמם מופיע בה.

# אבל לא רק מכתבות על עצמם הם נמנעים. מתברר שבילדותם, ליידי די, הלא היא אמם האהובה, אסרה עליהם לצפות בסדרה "סטארסקי והאץ". למה? האמא לא היתה אוהדת גדולה של סדרות אלימות. קצת אירוני בהתחשב באופן שבו נהרגה. עולם משוגע.


רכלו על הסודות של הנסיך הארי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully